mistä 3" vaimennin?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja mätkä, 13.3.2003.

  1. mätkä

    mätkä Gearhead

    niin mistä löytäs läpivirtaavan vaimentimen joka olis kolme tuumanen, ei silti ulkomitoiltaan mikään älyttömän iso... kävin kyselemässä ja totesin että muuten hyviä mutta vaimenninosan pituuksiksi tarjottiin 250 ja 625 milliä pitkiä! 25 senttinen ei taida vaimentaa riittävästi 6.2D:tä ja pidempää ei saa sopimaan. vai tarviiko ruveta hommaan ite?
     
  2. marcorolla

    marcorolla 3rd gear

  3. 63impala

    63impala 1st gear

    Amimport Jkylä toimitti mulle alle puolimetriset 3 tuuman tuubit. Ne kyllä vaimentikin!
     
  4. 46Juippi

    46Juippi 1st gear

  5. 4x4_76

    4x4_76 1st gear

    Mulla on Blazerin alla 3" Simonsin läpivirtauspönttö,ostin sen Lappeenrannan Varaosa maailmasta.Sopi hyvin alle,pituus muistaakseni n.500mm.Hinta jotakuinkin 75€.
    Kohtalaisen hiljanen normaali ajossa,mut jos kiihdyttää kunnolla niin kyllä ääntäkin lähtee :smile:

    _________________
    Chevrolet K5 Blazer 6.2D+TH350+NP205+D44+12bolt

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: 4x4_76 2003-03-14 17:40 ]</font>
     
  6. whpracing

    whpracing 1st gear

    motonetistä löytyy ainaki simonssin 3" pönttöjä ku olin viime viikolla vantaalla ihailemassa niitä :smile:
     

Kerro tästä muillekin!