Voi kuola prkl!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja kuutio440, 11.1.2006.

  1. kuutio440

    kuutio440 1st gear

  2. El kamina

    El kamina 3rd gear

    No on ilmajousille/soittimille laitettu hintaa :eek: :eek: :soosoo: :soosoo:
    Tohon sitten verot???? No ei tyhmä joka pyytää :rotfl:

    Tossa samaan stailiin, vähän vahempi mutta jopa tyylikkäämpi!! Ei noista hirveesti jenkkeissä pyydetä??
    http://tinyurl.com/bnm6l
    :pinup:
     
  3. kuutio440

    kuutio440 1st gear

    joo kieltämättä hinta on aika kova tossa, mitä nyt on jenkkien hintoja seurannut.. Eihän noissa verot kait niin hirveät ole?

    Ihan staili toi ebayn Monte Carlo.. mutta kysymys kuuluu saako nämä ilmajouselliset autot rek. suomessa?
     
  4. 59che

    59che 1st gear

    Hyh ja kukkuu lissää leijonaa
     
  5. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Jos ei lainsäädäntö oo kovasti muuttunut viime yönä niin ei kai Suomessa saa vieläkään ainakaan noin radikaaleja hydrauleja leimaan. Valitettavaa sinänsä sillä olishan noikin mukava lisä harrasteautojen joukkoon kadulle ja tapahtumiin :wink:
     
  6. Classic1964

    Classic1964 Double Gearhead

    Aikas Pimp laite, ei kyllä ihan tosin meikän makuun. 8)
     
  7. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Noita on tosiaan yllättävän halvalla myynnissä varusteitten hintaan nähden, tiedä sitten pitääkö saada lisää kultaa hampaisiin vai miksi. Kullitettuja pinnavanteita spinnereillä on myös esim Craigslistissä ihan pilkkahinnalla.

    Yks päivä ajelin hydrauleilla ja sellaisilla kääntövääntövarsisysteemeillä varustetun Impalan perässä, voi mutta oli hölmön näköistä kun koppa keikkui jatkuvasti, oli vissiin ilman iskareita sitten. Siinä oli noin 24 tuumaiset vanteet, näytti maasturilta... Muuten hieno...
     
  8. MiCiC

    MiCiC 1st gear

    Pisti aika ilkeästi silmään tuossa jenkkien vehkeessä nuo POP-niitit joita oltiin käytetty kynnyslistojen kiinnitykseen..

    :odroll:

    Ehkä se oon vain mä... :oops:
     
  9. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

  10. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Ja eikös toi Pimp huuhaa Ride vetänyt Mussen ruosteet piiloon pelti popniiteillä ruosteen päälle ja omistaja OUMAIKAAD OUMAIKAAD mä olen ihan shokissa mahtavaa mahtavaa mun auto jipii jipii!!!! ...voi vi..u sanon ma!
     
  11. kuutio440

    kuutio440 1st gear

    näyttäs Leather poijaat väittävän et rekisteriin kyseisen auton saa.. eli ilmajouset täysin lailliset?
     
  12. moppeukko

    moppeukko 1st gear

    PIMP Carlos..

    kikkelis,kokkelis.. :rotfl:

    Monte Carlomme herätti keskustelua,hyvä niin..

    Tuli vaan jälleen mieleen miten helposti sokeudumme hintoihin joita näemme,vaikka e-bay:lla... Toki,hinnat on niitä mitä siellä on.. mutta,mutta :
    -Ostin -70 Cudan e-bay:stä,keväällä ja sillä hinnalla mitä pyydettiin :"KLIK" ja kaupat on tehty ;o) ... Nam! Tosin autoa ei ollut olemassakaan.. Hauska pila :rotfl: Minua ei vaan naurattanut :mad: yhtään..

    Mutta asiaan jota ei tule ajatelleeksi :
    Esim.
    Auton hinta jenkeissä 5000
    Siirto siellä 500
    Kontti 2000
    Tulli 10% 500
    ALV. 22% HUOM !(autosta + rahdista)1700
    Kontin siirto kotimaassa (100 km) 350
    Ei Tullin säilytysmaksuja kun noudettu HETI kontin saavuttua

    Yhteensä : 10050 €

    Lisäksi vaikka et itse kävisi pakkaamassa kamoja jenkeissä..
    Jonkun on sieltä OSTETTAVA :eek: Liinat kiinnitykseen & Pakkasnesteet koneeseen jne.. Jos ei halua lisää kuluja auton saavuttua karuun pohjolaan.. Sillä Esim. moottorin tilaaminen HALVALLA jenkeistä ja pistä vaan kontissa tulemaan... Hups! kontin vuokra taas saman 2000,vaikka tulis tyhjänä ALV 22%koneesta + ALV 22% 2000 € kontista..että tämmöinen tapaus,tällä kertaa.. Sitten päästäänkin miettimään paljonko maksetaan veroa autosta suomeen.. eli ollaankin jo lähtöpisteessä :argue:

    Mika
     
  13. jirka

    jirka 1st gear

    Täytyy varmaan repiä kilvet noista meidän vessoista kun niissä on ilmajousitukset... Ja haukkua katsastusmies lyttyyn kun lupasi kilvet meidän hydrauliikkapomppuvoltticädiin kun kerran od:n pojat sanoivat ettei saa laittaa :(
    Tjaa...
     
  14. MiCiC

    MiCiC 1st gear

    Näinpä ne tais tehä. Ja ite suhtaudun noihin jenkeissä rakenneltuihin virityksiin melko suurella varauksella.
    Lähtökohta on se notta suurin osa kanaverkko,pahvi,pakkeli,lasikuitu,ratsupaikka,pakkeli ja hyvä maali. Mikäli joku toisin todistaa jonkun auton kohdalla niin hyvä. Kerrankin kiva olla väärässä.

    Tuosta raidin pimppaus ohjelmasta tuli mieleen se kun ne virittivät sen vesiputouksen siihen yhteen vessaan.. minkähän näkönen se on kk:n tai parin päästä? Kupariputki ja vesi kun tekee sellaisen hienon vihertävän värin. + levät pitemmällä aikaa.. :odroll:
    Muutenkin tuo ohjelma on mielestäni jotenki perseestä.
    Taitavia kavereita.. Miksi mustamaalata omaa mainettaan asiasta ymmärtävien toverirakentelijoiden keskuudessa näyttämällä juurikin nuo pakkelia ruosteenpäälle jne. hommat.

    Jotenkin yleinen fiilis on noista jenkkien autonkorjailusta muutenkin että sielä mennään aina siitä mistä aita on matalin. Mistä lie tullut mutta itte en lähtis uittamaan tuolta mitään muuta kun noita 10+v. seisseitä vermeitä joltain tunnetulta diileriltä joissa on sopivasti pellit ruosteessa että mahd. aikaisemmat korjaukset näkyy.

    Kaiken tämän sanon muuten vain joutavia höpöttääkseni, enkä suinkaan millään lailla ao. pimppimagneettoa mollatakseni. Varmastikkin hyvin tehty peli ja ihan tyylikäskin sille joka noista tykkää. 8) :wink:
     
  15. olli_n

    olli_n 1st gear

    voiko tolla ajaa oikean kokoisiin vaatteisiin pukeutunut valkoinen suomalainen?
     
  16. tiitikki

    tiitikki 1st gear

    Kyllä minunkii entisessä autossa oli ilmajouset ja katastuksessa sanoneet niitte laittomuuesta mittää... Komee on Monte, mut vähä liika tuore...
     
  17. jäyhis

    jäyhis 1st gear

    Kannattaa tarkastaa samantyylinen ohjelma nimeltä Overhaulin. Autojen fiksausta näytetään enemmän, Itse autot ovat mielenkiintoisempia (-71 ja -66 Chevellet, -68 ja -70 Camaro, -65 ja -70 Mustang, -67 Skylark, -50 Ford, -71 Challenger jne.), suunnitelman tekee itse Chip Foose, lopputulos on 10 kertaa tyylikkäämpi (Foosella vaan on käsittämättömän hyvä maku) ja lopputulos on muutakin kuin pintakiiltoa. Kone on otettu irti jokaisessa näkemässäni ohjelmassa. Montako kertaa Pimp My Ridessa on hiekkapuhallettu kori tai pulverimaalattu runko?

    http://www.overhaulin.com/
     
  18. linttaäijä

    linttaäijä 1st gear

    overhaulin on kyllä paljon parempi ku pimppi ride... siinä oikeesti tehdään ne autot kuntoon eikä mitään hep hep väripääl korjauksii
     
  19. puavo the baboon

    puavo the baboon Gearhead

    lankkia munaan ja bling blingiä kaulaan :rotfl: :rotfl: no ei vaineskaan.. ja pimpmyridessä korjasivat jolleki räkä nokalle hippi-bussiin helmat:ruostereijän päälle alumiini lätkä pop-niiteillä ja kittiä päälle :mad: ja samaiseen paska kiikkuun änkesivät 42" telkkarin! ei mitää järkee..
     
  20. linttaäijä

    linttaäijä 1st gear

    tai sitten se suomalaisten vastine LINTTAA MUN RIDE!!
     

Kerro tästä muillekin!