chevyn laviska

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja j-p.duunaa, 6.2.2006.

  1. j-p.duunaa

    j-p.duunaa 1st gear

    nyt puri jenkki kuume vaikkakin diesel..pakko saada joku fleetside 6.2 dsl.. noin -90 vm eli kysyisin kuka tietää voiko pitkälavaisen fleetsaidin muutta lyhytlavaiseksi tai vaikkapa sportsaidin lavalla olevaksi koska mulla ois semmonen pitkälavainen pirssi tievossa mutku haluan lyhyen!!! :oops: ainiin ja paljoko tuosta masiinasta saa tehoja ja voiko sen turbottaa..siis luvallisesti
     
  2. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Voihan sen lyhentää, mutta on jokseenkin kannattamaton homma. Kumpi on helpompi; Lyhentää runkoa pitkälavaisesta vai dieselöidä alkuperäinen bensa sportside?

    No, harrastustahan tää on. Jos onnistuu hitsaushommat, niin mikä ettei?
     
  3. silverado

    silverado 1st gear

    pitkä on kaunista...
     
  4. Lotkotes

    Lotkotes Gearhead

    Pitkä se olla pitää [​IMG]
     
  5. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear



    yeah.. :D
     
  6. juulos

    juulos 3rd gear

    Omistin aiemmin lyhkäsen vanhempaa koppaa, jonka vaihdon pitkälavaiseen. Kyllä se pitkälavanen ainakin fleetsidenä on parempi ja linjakkaampi. Jotenkin tasapainoisemman näköinen.
     

Kerro tästä muillekin!