Mitä bongasit liikenteessä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Chevy-74, 8.9.2005.

  1. kime2

    kime2 Gearhead

    Cuda´70:Ei ollut tuo kemissä näkemäni camaro musta vaan pääväriltään valkoinen!
     
  2. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

  3. Cilkkis

    Cilkkis 3rd gear

  4. Cilkkis

    Cilkkis 3rd gear

    JKL:ssä Cumuluksen nurkalla Audi Quattro S1,(se lyhyempi akselivälinen) Audi Sportin väreissä.

    Puhuivat että saattaisi olla Kankkusen
     
  5. slitre

    slitre 1st gear

    Ruttutukun pihassa Cadillac avo 71-72(?) ja reilu pusu
    persiissä!
    ps.oli jo myyty
     
  6. Jordan

    Jordan Gearhead

    Forssan kantatiellä, mannerheimin majan kohdalla avo, lintahtava vanha impala? :eek: Lämmitti sydäntä kun kinnerillä ajelin vastaan...

    Muutama kilometri sen jälkeen 2 kerroksinen, vanhan mallin lontoonbussi...
     
  7. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    68 Charger äsken Sipoon essolla. No kun tää topic on mennyt siihen että täällä kaikki vaan bongaa itsensä jonkun auton ratissa, niin minä myös.
    68 Charger oli trailerilla ja matkalla uuteen kotiin Kuopioon. Tosin ilman 426 Hemiä. On aivan vitun haikea olo ja tuota Autoa ei ollut tarkoitus ilinä myydä. Pakko mikä pakko. Tupis sulle tulee hieno auto kaveriksi Vickyllesi Kuopioon. Pietu hali rullaavan kopan ilman Hemiä ja eiköhän se kesällä jo siellä teillä näy. Nyt on ranteet auki fiilis mutta pakko mikä pakko. Sad, but true, life sucks ass :mad:
     
  8. kime2

    kime2 Gearhead

    Otan osaa rebel58 tapahtuneeseen :cry:
     
  9. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :cry: ...Auton myynti on aina raskasta!!...Liian monesti on saanut kuulla hiljalleen kaikkoavan koneen murinan ja nähdä loittonevat takavalot...Ja autosta tulee yleensä hienompi sillä sekunnilla,kun sen näkee toisen ohjastamana...Elämä on...
     
  10. invamopo

    invamopo 1st gear

    Turussa ja sen lähiympäristössä näkee aikas usein 63 chopatun harmaan impalan laiturilla. Siinä on tupla lohkolämmittimetkin :D jos joku niin tää letukka piristää päivää kivasti kun sen näkee...
     
  11. Eldorado_55

    Eldorado_55 1st gear

    Viime keskiviikon bongaukset Helsingin Keskustassa:

    -kolme Hummer H2:sta
    -Kaksi Z06 Corvettea(uusia) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
    -Caprice
    -Yks avo buick skylark
    -Yks C5 Corvette 8) 8) 8) 8) 8) 8)
    -90-alun Cadillacceja
    -Lava-Camaro
    -Lincoln Limo
    -Yks Avo-Mersu ajeli CA-kilvillä
    -2 300C:tä
    -Crossfire
    -Chevy Vaneja
    -Chevrolet Tahoe
     
  12. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Ihan hetki sitten Salossa kurvaili 4 ovi Ht cädi todennäköisesti -63. rekkari oli oli hauska NTE-63 sillä mulla aikoinaan oli NTE-64 joka oli Kossus kustom 64 avo Impala...Muuten cädi näytti tosi siistiltä,mutta etupuskuri uupui
     
  13. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Kiitos Kime2.
    Tää on muuten vitun rankkaa ja sitä Autoa ei ikinä pitänyt myydä. Ei seii ehtinyt perheessä edes kauaa olla. Nyt avaudun ja se ei tänne kuuluisi mutta mulla on perintöveroja päällä vaikka varsinaista perintöä en ole saanu vielä senttiäkään. Edunsaaja olen ja silloin joskus kun mun firma meni nurin olin poikamies ja verot meni viidessä vuiodessa vanhaksi. Sitten verrotaja myönsi virheensä mutta se oli liian myöhäistä. Nyt olen naimissa ja mulla on poika. Ne perkeleet sotkee perheen tähän. En halua perhettäni kusen joten maksettava on. Ja siksi lähti 426 Hemi Loimaalle ja nyt Charger Kuopioon. Vielä joutuu ehkä Dartin tao toisen Buickin myymään? Myydään jos on pakko. Perhettäni en samaan liriin halua missä olen ollut,
    Menikö vähän of topic? Meni. So fucking what!
     
  14. kime2

    kime2 Gearhead

    Kyllä tuo verottaja "osaa"! Mun mielestä pitäis olla vanha mikä vanha,hehän sen virheen tekivät ja sietäis maksaa tilit sulle selväksi,korkojen kanssa ja mahd.menetetystä maineesta jotain! Meiltä kotoa ne kans aikanaan halus omansa ja pankit kans,kaikki meni ja pankin puolelta törkeällä käytöksellä vielä,noh se pankkikin lopetti sitten toimintansa,sitä ei tule ikävä! Näistä asioista 70v isäukko kärsii vieläkin,eihän maksettavaa paljon lopuksi jäänyt mutta milläs maksat ku varsinaisia tuloja ei ole? Tuo perheen sotkeminen on verottajalta jo tosi alhaista toimintaa=rikosluontoista :mad: Näitä asioita kannattais monen 3.polven tavallisen verokortti tienaajan miettiä,kuten muitakin asioita...
     
  15. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Pää pystyyn Rebel, autoja ne vaan on ja niitä saa halvalla lisää Ameriikasta. Elämä jatkuu vaikka välillä v*tuttaakin. Rahaa tulee ja menee, niin se on.
     
  16. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Thanks Mika. On autoja ja Autoja. Tuota ei pitänyt ikinä myydä. Vai sieltä teiltä saa halvalla? Heh, rahaa menee ja menee, mutta kun sitä ei tule..
     
  17. Erska

    Erska Gearhead

    Viime viikon vakituiset bongaukset täälläpäin:

    Tuunattuja Sierroja pari kpl ja korotettuja Landcruisereita. :odroll:
     
  18. Cilkkis

    Cilkkis 3rd gear

    Liepeen Shellin suoralla korotettu GMc Jimmy/Chevy Blazer

    en erottanut kumpi
     
  19. Ahis

    Ahis Gearhead

    Satakunnan alueella (lue: Pori) oli kyllä viikonloppuna oikeitakin autoja liikkeellä... Tietty jos tuo "täällä päin" tarkoittaa vain tuota kivialhon aluetta Nakkilassa niin sitten ok!
     
  20. B 50

    B 50 Gearhead

    ??!
    Joo, tilinauhaa katellessa joskus käyny mielessä, että tuokin tietty summa vois olla eri näköinen jokainen kantaisi kortensa kekoon. Pimeän työn osuus ja maksamattomat verovelat varattomilla jakaantuu aika tasan muille maksettavaksi. Myös meille tavallisille verokortti tienaajille. Samoin kuin konkurssi ym. velat pankkikriisin aikana.
     

Kerro tästä muillekin!