Mercury 1957-58

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Clipper, 11.1.2006.

  1. yfreak57

    yfreak57 3rd gear

    Minne mahtaa olla kadonnut punainen '58 4 d HT farmi mikä seisoskeli satunnaisesti Topeliuksenkadulla 90-luvun puolessa välissä.
    Taisi olla jonkun 50-luku -harrastajan käyttöautona ja mikäli oikein väärin muistan harrastepelinä oli joku iso Hudson/Nash/Kaiser(?).
     
  2. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :D ....Joo itekki oon monesti miettinyt tuon auton kohtaloa.Ei varmaan toista suomessa ole... 8) ..Toivottavasti hengissä,mutta eihän tämäkin mörköfarmi oo menny ruotsiin? :eek:
     
  3. 59

    59 Gearhead

    Tuo farmari näkyi Forssassa joitakin vuosia sitten, olisiko ollut 2002?
     
  4. gal3902d

    gal3902d 1st gear

    Nyt olisi tää -58 punainen Commuter farmi myynnissä. Auto ei oo missään priimakunnossa ja tällähetkellä Lohjalla. Hintaa omistaja pyytää 4000 €.
    Toimin itse tässä vaan välikätenä. Tiedustelut numerosta 040-7202173 Petteri.
     
  5. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :eek: Voi saakeli!Pitikö se juosta pankkiin...
     
  6. MH

    MH 3rd gear

    Muistan myös tapauksen kun siihen aikaan olin Espossa töissä ja äiti asuu
    myös Topeliuksenkadulla , niin tuli sitä aina ihailtua kylässä käydessä.Autohan oli ilmeisesti talviautona. "James" tarra kuskin ovessa muistaakseni.

    Niin ja omistajan asunnosta oli jossain naistenlehdessä juttua kun siellä oli kaikki autenttisen 50-lukulaista. Jossain siinä liki ilmeisesti asui/asuu.
     
  7. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :) Niin ja auto on muistaakseni päässyt yhteen kirjaankin.Oiskohan ollu nimeltään amerikkalaisia suomessa? :-?
     

Kerro tästä muillekin!