1963 Ford ambulanssi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja J.J. Laakso, 10.3.2006.

  1. J.J. Laakso

    J.J. Laakso Gearhead

    Yks amerikan immeinen kyseli joskus 3 vuotta sitten kuka omistaa tämän Fordin:

    http://kustoms.pp.fi/classics/ford/Ford63fpn99.jpg

    No nyt tämä sama John pisti taas postia ja lupasin auttaa. Hän haluaisi omistajan sähköpostin tietoonsa tai että omistaja kirjoittelisi hänelle.
     
  2. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    Riihimäen kaupungin entinen lanssi, joka myytiin joskus 90-luvun lopulla.
    Olen kuullut autosta seuraavan tarinan:
    Joskus kauan aikaa sitten autosta hajosi toinen takasivulasi. Lasi oli alunperin takaosastaan kaareva. Uutta lasia ei saatu nopeasti tilattua. Joten auton takatolppia muotoiltiin siten, että paikalle voitiin laittaa suora sivulasi.
     
  3. Jasca

    Jasca 1st gear

    Mä tunnen auton omistajan (istuu kuvassa vasemmalla), asustelee Helsingissä. Laita vaikka privana sen Johnin yhteystiedot mulle, niin toimitan eteenpäin.

    - Jasca -
     
  4. ToniR

    ToniR Gearhead

    Mä tunnen ko. auton edellisen omistajan. Jos on tarvetta, niin yhteystiedot löytyy.
     
  5. Jasca

    Jasca 1st gear

    Tiedot on jo välitetty auton omistajalle eli homma on ns. hoidossa... Parempi että pallo on auton omistajalla eli ottaa tuohon Johniin yhteyttä jos katsoo aiheelliseksi!

    - Jasca -
     
  6. ToniR

    ToniR Gearhead

    Jeps, ilman muuta. Mä kirjoitinkin että JOS...
     
  7. M

    M Gearhead

    näkyy olevan nettiautossa myynnissä... samoin se vanhempi...
     
  8. jotu63

    jotu63 Gearhead

    Joo on hinta noussu vähän siitä kun oli viimeks myynnissä 90 luvulla sillon tais olla jotain 15000 mk.
     

Kerro tästä muillekin!