Nelosen "Arvostelemunkarry"

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Rodman, 5.4.2006.

  1. Rodman

    Rodman Gearhead

    Rupes ottaa päähän toi Nelosen saitti varsinkin Jenkkien osalta...
    Osa kommentoijista omistaa varmaan niin hienon auton että ei ole tosikaan ainakaan kommenteista päätellen... ja toiset laitaa autoja joita eivät omista omina autoinaan esim:Ferrari.
    Corvetesta kommentti... "Hieno Pontiacci..."


    http://nelonen.fi/arvostelemunkarry/

    T Rodman
     
  2. nash

    nash 3rd gear

    joo mä huomasin meidän auton kohdalla ihan saman, yksikin kommentti oli että auto ois hieno kun sen ajais seinää päin :odroll: auto oli -32 ford 5 wd coupe :rotfl:
     
  3. RB-440

    RB-440 1st gear

    Kai sitä nyt on helpompiakin tapoja pilata päivänsä, kuin laittaa auton kuva nettiin ja odottaa, että siitä saisi pelkästään asiallista tai edes suunnilleen positiivishenkistä palautetta 8)

    Ei kyllä voi mitään sille, että tässä vehkeessä on sitä jotain. Nimittäin maastokelpoisuutta. Värityskin viittaa maastohenkisyyteen? Varmasti tosi kätevä peli, kun täällä Etelä-Suomessa kadut jää auraamatta lumesta ja kun lumi lopulta sulaa, asvaltti on täynnä miehenmentäviä reikiä :rotfl:

    http://nelonen.fi/arvostelemunkarry/def ... d=1441&C=3
     
  4. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Ei kait ihminen, jolla ei oo muuta tekemistä, ku herjata netissä toisten autoja, tajua mitään autojen laiton päälle. :poff: Toki onhan sitä saattanu suutuspäissään joku tekijähenkilökin laittaa "kostokeljuiluja", mut jokainen, joka ite on jotain rakentanu, tietää ettei se oo niin helppoo tehä autoja, jotka miekkyttää kaikkia. Per*elettäkö tommosia (arvostele mun sitä sun tätä) ylipäätään pitää netissä olla? Tai jos on, ni kyllä jokaisella täällä pitää olla sen verran iso vehe (Nash ja muut :pinup: - teille noin kuvainnollisesti!!! 8) ), et kestää teinien huutelut.
     
  5. No H2O

    No H2O Gearhead

    Paskaa... :wc:

    Olen huomannut että autoistani muotuotuu itselleni sopivia... Mulle ihan sama tykkääkö joku tai ei, se ei noiden rakkineideni arvoa silmissäni nosta.
     
  6. nash

    nash 3rd gear

    Joo lähinnä noi arvostelut vaan naurattaa 8)
     
  7. mke77

    mke77 Gearhead

    itte asias.... oman auton laitoin minunauto-sivuille koska vähän väliä joku kysyy :"kummonen ja mimmonen se sun auto on" ........ ni pistin sinne näytille ni saa käydä siel kattooo jos kiinnostaa.. oli ainakin helppoa laitta kun toi tietokoneilu ei ole kaikkein vahvimpia puolia! jos sit mikään muukaan.........tai mestareitahan tässä ollaan kaikki, ei vaan olla löydetty sitä oikeaa alaa........
     
  8. ChevyGirl

    ChevyGirl 1st gear

    Mä tai siis "Helmi" on saanu minunautossa yhden negatiivisen kommentin "nami hirvee jenkki" joltain sierain kuskillta....joopa joo paras jättää vaan omaan arvoonsa :odroll: Loput kommentit onkin sitten olleet positiivisia :D
     
  9. pekkosbill

    pekkosbill 3rd gear

    Ford Sierra ei hierrä, ei kierrä ja on helppo pierrä...
     
  10. Eldorado_55

    Eldorado_55 1st gear

    Toisille taas sanotaan että esim: "hieno auto vaikka se ei ole koko Suomessa/ tai sun".. Mulle sanottiin Corveten kohdalla näin.. :rotfl:
     
  11. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Aina kun on näitä "arvosteluja" niin mikä sen parempi paikka aukoa päätään kun tuollainen anonyymi arvostelu :wc:
     

Kerro tästä muillekin!