Rompetori Kouvolassa 12.8.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja 4dFunClub, 8.8.2006.

  1. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Eli perinteinen Kymen Automobiilikerhon järjestämä harrasteajoneuvomarkkinat Tykkimäen moottoriradalla. www.kymenautomobiilikerho.fi olis mainos ja kartta, mutta ainakaan mun kone ei suostu sitä aukaisemaan.
     
  2. TheJokke

    TheJokke 1st gear

    Virevoksilla ja Akropaatilla toimii ainaski.

    Jospa sitä lähtis katteleen osiloita ja mielessään manaamaan liian harvoin tulevia tilejä :odroll:
     
  3. JJ

    JJ Gearhead

    Huomenna :D
     
  4. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    No niin lapset, kone kiinni ja nukkumaan, niin jaksatte aamusta lähteä torille. Tämän halvempaa ei voi olla, Hakkarainen & Hakalin museoleimaracing lahjoittaa osastollaan laadukkaita länsisaksalaisia pissapojanlämmittimiä, vastikään kuolleen kerholaisen muistoa kunnioittaen. 1/asiakas, ei jälleenmyyjille. Kaikille kyllä riittää ja jos ei riitä, haetaan tallilta lisää.
     
  5. Gunnar

    Gunnar 1st gear


    Ettekö saanu jaettua niitä kaikkia Swap&meetissä?Jos huomen ei ois Lpr cruisinkia ni tulisin ehottomasti Kouvolaan hakee tollasen,on se sen verran hyötyllinen :eek: .
     
  6. harri60

    harri60 Gearhead

    Tulossa ollaan, Pokemon räppänällä.
     
  7. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

    Tulipahan käytyä...

    Viimeyönä töistä tullessa kävin hakemassa tukon rahaakin mukaan, aateltiin TeuvoSlamin kanssa hyvissä ajoin lähteä liikenteeseen että löydettäs aarteita..

    Mut paskanmarjat, ei löytyny mitään tarpeellista :cry:
    Ei sillä etteikö tavaraa olis ollut tarjolla, mutta kun ei tiedä mitä on lähössä ettimään ni vaikee sit ostaa mitään :poff:

    Mutta sää suosi ja porukkaa oli, ens vuonna sit uudestaan :)
     
  8. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Taitaa olla ainakin 7 vuotta, kun viimeksi kävin myymässä ja nyt kävin taas. Ihmiset tuntee ilmeisesti autonsa kuin omat taskut, kun osaston läpi kulkee 7 sekunnissa ja näkee, että ei ole mitään mulle. Tarjolla oli GM, FoMoCo, Mopar, Hyundai ja takaveto-Toyota-osaa, mutta kukaan ei kysynyt löytyykö muuta ko. autoihin tai onko uudempaan tai vanhempaan korimalliin mitään. Kukaan ei myöskään moittinut hintoja tai yrittänyt tinkiä. Tarinan kertojiakaan ei näkynyt. Paikalle jututtamaan jääneet oli kaikki enemmän tai vähemmän tuttuja. Outoa sanon minä. Ei mulla sen takia ollut aurinkolasit, että mä olen jenkkiautokovis, vaan siksi, että mun silmä on tulehtunut. Hauskoja oli myös ihmisten kommentit ilmaiseksi jakamastamme pissapojan lämppäristä. -En minä tarvi, tähänkin asti olen pärjännyt ilman. Niinhän me kaikki, mutta ko. paketti sisältää letkua, t-haaran, kasan pultteja ja muttereita ja sinkattuja rei´itettyjä lattoja sekä kierretangon pätkän. Mutta ehkä se on mukavampaa hakea ko. rojut nippelikauppiaalta 50 sentin kpl- tai metrihintaan.
    Mutta siinähän se päivä humpsahti auringossa köllötellessä ja muuta kuin auton osaa meni sen verran, että sai paikkahinnan ja matkakulut pois. Ihan siltä pohjalta, että joka vuosi siellä käydään kumminkin, niin se on yks ja sama olenko mä toimitsija, myyjä vai ostaja, kaikkia on nyt kokeiltu.
     
  9. Classic1964

    Classic1964 Double Gearhead

    :D Paljon näytti olevan porukkaa kun ohi karautin. Ei ollu aikaa jäädä tällä kertaa tarkemmin kattelemaan. Ehkäpä sitten ens vuonna. 8)
     
  10. JJ

    JJ Gearhead

     
  11. hot wheels

    hot wheels 1st gear

    Jäipähän tuokin väliin ,kun töihin tuli kutsu taas suoraan sängystä.. No ens vuonna ...
     
  12. Karva

    Karva Gearhead


    Se on tätä :poff:

    Tuota romuilua on jokunen aika tullut harrasteltua, nyt sen aika alkaa olemaan ohi, romutorit on menneen talven lumia, vähän joka puolella ...

    Ainoastaan jotkut tietyt, kuten Swap & Meet on ja ne pari muuta, joista porukka tulee netissä etukäteen ilmoitettua tavaraa hakeen, yhä toimii, muuten se on pikasen ohi, sääli sinänsä mutta netti ilmoittelu on tehnyt osien bongaamisen rompetorilla turhaksi, ellei siltä hajeta etukäteen netissä bongattua aarretta.

    Kaikki mitä tarvitaan löytyy ebay:ltä tai Overdrivesta, helppoa ja nopeeta.

    Jos et myy uutta ja puoli - ilmaisessa arvossaan olevaa harvinaisuutta, tehtaan paketissa, voipi olla vaikea saada kaupaksi ...

    Ja tietty poikkeus vahvistaa säännön, viime swap & meet oli myynniltään kaikkien aikojen paras, se ei ole enään pientä se, tykkimäki taas koskaan ei, sempä takia se jäi allekirjailleella väliin, ei viitti enään rahtata edes tuota matkaa tavaraa joka ei myy, swappi on täysin eri-asia ....
     
  13. 454SS

    454SS 3rd gear

    Karvaa ei kyllä näkyny edes rahtaamassa tavaraa tontilleen päin :)
     

Kerro tästä muillekin!