Unelma kilvet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja GRA-55, 19.5.2006.

  1. jukka.2

    jukka.2 Gearhead

    KKJ-1 Satuin asumaan kouvolassa ( eka faikku joskus -80 ) - kuovolan kaunein jenkki -1 , kouvolan kovimmat jätkät -1 jne.
     
  2. Karva

    Karva Gearhead

    KKJ-1 ... Kouvolan Kypsin Jukka :lol: :lol: :lol: ... niin ja se 1 ... onneksi näitä ei ole kuin yksi ???

    Omaan tulee DBC-38, Dodge Brothers Comppany - 38, ehkä sitten joskus ...
     
  3. kerppu

    kerppu 1st gear

    en jaksanut lukea kaikkia postauksia.

    joten TIS-517 tai LIH-15
     
  4. jorkki107

    jorkki107 Gearhead

    eiköhän se PIL-1 ois oikein sopiva :odroll:
     
  5. patsuli reising

    patsuli reising 1st gear

    Kun luin tuota viesti ketjua niin tajusin että mulla tuossa seinällä ois jonkun unelma kilpi MUN-55 en tiiä missä laetteessa on ollu kiinnni ??lööty tallilta jiännä edellisiltä vuokralaisilta,jos jollain käätössä kiliven suapi multa tosin ei oo kun yks kappale ..
     
  6. Eldorado_55

    Eldorado_55 1st gear

    Entäs:

    TIT-5

    BOO-85

    JUG-5

    TIS-51

    Kaikilla sama merkitys :lol:
     
  7. sukeltajakalle

    sukeltajakalle 1st gear

    Määpäs näin yhessä volvossa tossa yks päivä rekkarin TIS-517
    Hyvinki lähellä siis sun hakemaa sanaa mut monikossa :) Ja luulempas että ne on ihan vahingossa saadut!
     
  8. Ahis

    Ahis Gearhead

    57 crysys kaveril NOU-57... Usein joutuu sivullisille sanomaan että KYLLÄ se on -57.
     
  9. eekoo

    eekoo Gearhead

    jari mäki oy: llä noita on ,tai ollut useita, MÄK-1, MAK-1, ex pressa SF-10.......
     
  10. JnZm

    JnZm Gearhead

    Olen sen SS-454-kilven nähnyt takavuosina Raumalla (?) ja oli myynnissä, missä nyt pyörii?

    Itse haluaisin kilveksi JMA-88. Nimikirjaimet sekä oma ja pick-upin vuosimalli. Tämä on varattu jossain Varsinais-Suomen suunnalla jossain Vanissa, muistaakseni. Nyt paikalla laput JMA-64, eli läheltä liippaa.

    Eurajoella pyöri joskus 500-sarjan Bemari kilvillä NAT-100. Taisi sujua elämä hyvin...:D

    Nyt kun kilvistä puhutaan, missäköhän pyörii NV-150, vai onko vaihtunut? Auto on Jeep Wagoneer, muistaakseni -73, myyty 90-luvun alkupuolella Pellon suuntaan.
     
  11. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Eikös Spedellä ollut rekkarit ASU-1 (Musse) ja ASU-2 (Kupla)? Muistan jonkun - olikohan V8:n - jutun jossa todettiin, että Mussen rekkari on sopivasti 1-USA, kun sen näkee peilistä.

    Saattoi tietysti olla vielä USA-1:kin jossain autossa.
     
  12. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Tuo USA-1 löytyy myös mp kilpenä yhdestä Boss Hossista.
     
  13. Ahis

    Ahis Gearhead

    BB-454 on ainakin porissa ss-pikapissa.
     
  14. Putte

    Putte 1st gear

    Speden Mustangissa oli kylläkin ASU-1 ja Kuplassa muuten ASU-2.
    Tää olikin jo ehditty laittaa. Pitäs näköjään lukee ketju loppuun ennen kuin alkaa oikaisemaan tietoja.
     
  15. Rahikainen

    Rahikainen Double Gearhead

    Toi YLL-1 on jollain kontiorannan kapiaisella.
     
  16. vesaxahonen

    vesaxahonen Gearhead

    mulla olis NR-69 -77 montecarlos ja on se 69 aina unelmaa. :lol: [/b]
     
  17. musse67

    musse67 3rd gear

    Speden vanha avo musse on edelleen hyvin voimissaan ja samoilla tunnuksilla. Kuplasta ei ainakaan mulla tietoa, varmaan maatunut tai ajettu jokkiksessa paskaks. :)

    Jari Mäestä puheenollen, jopa sen Bobcatissa on tunnusksessa kirjaimet JM. :)

    Omaan 66 pickuppiin aattelin SEV-1 tunnusta, mutta olipa näköjään jo käytössä. :(
     
  18. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Muistin Speden kilvet sitten väärin SOOOORIII :cry:
     
  19. hla

    hla Gearhead


    Noikin on jo käytössä jossain Mersussa, tuli vastaan Espoossa. Porvoossa on Volvo, minkä kilvet On PIP-1..... :-?
     
  20. Granaatu

    Granaatu Gearhead

    Enpä voisi kuvitella omistavani autoa, jonka rekkari olis FAG-..., tuossa yksi päivä näin.
    Omasta nimestä sais AA-2 tai vaikka AAT-51, jos siis haluaisin oman nimeni kilpeen. Pysyköön jur-89
     

Kerro tästä muillekin!