mitä eroja voi olla??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja kaasulla vaan, 30.10.2006.

  1. kaasulla vaan

    kaasulla vaan 1st gear

    joo eli olen ostamassa th700 diisseli bleizeriin vm-89! mitäs mitäs pitää ottaa huomioon ettei tule ostettua väärää? :odroll:
     
  2. kaasulla vaan

    kaasulla vaan 1st gear

    just

    eli olen ostamassa blazeriin tuota th700:sta :mad:
     
  3. tincup

    tincup 1st gear

    Kuoret ainakin on erilaiset, nelivetoisen lootassa on kiinnikkeet järeämmälle, valetulle turbiinikopalle, mihin tulee kiinni tuet koneen kyljestä. Kaksivetoisen lootassa ei ole moisia. Tunnistaa helposti siis niistä.

    Joku on joskus myös väittänyt että kaksivetoisen lootan koppa olisi heikompaa valua, eikä näin ollen kestä nelivedossa murtumatta.
     
  4. tiku83

    tiku83 3rd gear

    nelivedon laatikko on lyhempi...

    mulla ois hyllyssä täys remontoitu :lol:
     

Kerro tästä muillekin!