6.2D ja EGR?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja GMZoni, 6.12.2006.

  1. GMZoni

    GMZoni 1st gear

    Tätä on varmaan puitu ennenkin täällä ja katoin haullakin vaan ei oikein löytyny selvää vastausta.. Eli miten se EGR eliminoidaan pois käytöstä ja onko se ilmanputsarin sisällä? Ja onko se kuskin puolen pakosarjassa oleva läppä sit eri juttu ja pitääkö se myös jumittaa ja kumpaan asentoon? Auto on -88 vani.
     
  2. jonesv8

    jonesv8 Gearhead

    Egr venttiili on imusarjassa ilmanputsarin sisällä.Egr:n voi poistaa käytöstä tekemällä välilevyn egr:n ja imusarjan väliin joka tukkii kanavan.Vasemmassa pakosarjassa oleva läppä on aina auki kun letkussa ei ole alipainetta (ellei läppä juuttunut kiinni).Eli tuuppaa pieni kuula alipaineletkuun ettei saa imua.
     

Kerro tästä muillekin!