Nippelit.net

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja soiska, 25.12.2006.

  1. soiska

    soiska 1st gear

    Sattuuko kenelläkään olemaan kokemuksia kyseisestä (nippelit.net) paikasta?Paljon on kaikenlaista hyödyllistä juttua.Ajattelin tilata krääsää firmasta niin meinasin vähän kysellä onko luotettava paikka?
     
  2. -nikke-

    -nikke- Gearhead

    Ainakin Huuto.netissä ko. firman myyjä on saanu reilusti positiivista palautetta. Itekki pitäs josain vaiheessa tilata sieltä vähän tilpehööriä :)
     
  3. tlento

    tlento 1st gear

    On luotettava! Olen herralta ostanut rompetoreilta, postin välityksellä sekä huuto.netistä, että suoraan ja olen kerran käynyt hakemassa häneltä suoraan kotoa tavaraa! Sillä kaverilla on kyllä tosi paljon kaikennäköstä, se mikä netissä on taitaa olla ihan murto-osa!
     
  4. lincci

    lincci Gearhead

    Itselläni on pelkkiä hyviä kokemuksia.(tosin muutaman vuoden takaa)
    Itse sain sieltä tilattua pussillisen harvinaisella kierteellä olevia ruuveja jota ei enää normaali ruuvitukkurit toimittaneet.
    Ja työni puolesta olen myös käyttänyt kyseistä firmaa hyvällä menestyksellä.Tilattiin joskus muutamia satoja listankiinnikkeitä.
    Pelkkää hyvää kerrottavaa :lol:
     
  5. Fieroman

    Fieroman 3rd gear

    Olen huuto.netissä käynyt kauppaa ja luotettavasti on toiminut. Kaverin tunnus huutonetissä on lutikka84 ja myynnissä jatkuvasti noita nippeleitä.
     
  6. cuda69

    cuda69 Gearhead

    tosi hyvä tyyppi.löytyy vaikka mitä erikoisia kiinnikkeitä yms.suosittelen
     
  7. apukuski

    apukuski Gearhead

    Tehnyt kans Tepon kanssa paljon kauppaa. Pelkkää positiivista sanottavaa, toimitukset tulee aina nopeesti ja löytyy aika useesti vähän erikoisempaakin nippeliä..
     
  8. Belvedereman

    Belvedereman 1st gear

    Itse oon monien vuosien ajan ostanut tuolta myyjältä tavaraa rompetoreilla, sitten lukuisat kerrat tosiaan huuto.netin välityksellä ja useamman kerran myös tuolta nippelit.netistä. Homma toimii loistavasti, ei mitään valittamista.
     
  9. JousiT

    JousiT 1st gear

    Mä tilasin sähköpostilla joitain nippeleitä. Tuli Out of office-reply "Isäntä on Vesteroosissa" ja hetken (30min) päästä emäntä vastasi, pahoitteli että vastaaminen kesti ja otti tilauksen vastaan. Tavarat tulivat viikon sisällä.

    Kyllä. On luotettava paikka.
     
  10. raunoh

    raunoh 3rd gear

    Edellisten kirjoittajien kommentit kertovat kaiken; voin suositella, jopa auttaa löytämään oikeat tai sopivammat nippelit. Omana arviona HuutoNet:ssa olevat muutamat harvat negatiiviset vaikuttavat perusteettomilta, motiiveja voin vain arvailla...
     
  11. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    En oo koskaan mitään häneltä ostanut mutta ko. herran kanssa olen kyllä ollut muuten tekemisissä hänen PV- harrastuksensa yhteydessä. :lol:
     
  12. Chevy-74

    Chevy-74 1st gear

    Erittäinkin luotettava, ja paljon olen nippeleitä ks. herralta ostanut ja aina homma toimii nopeasti ja varmasti.
     
  13. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Ei voi kuin kehua Teppoa.
     
  14. SamiL

    SamiL Gearhead

    Kohta täällä on positiivista palautetta enemmän kuin huuto.netissä... :rotfl:
    Mutta ei voi kuin kehua itsekin.
     
  15. fire

    fire Gearhead

    no pitää kai minunkin kehua kun muutkin :D nippeleitä ym. olen ostanut tepolta niin rompepäiviltä kuin netistäkin ja hyvää on palvelu ollut !
     
  16. electra1

    electra1 Gearhead

    yhdyn edellisiin ja tavara tulee todella nopeasti perille!
     
  17. FA18

    FA18 3rd gear

    Todella nopeasti ja luotettavasti toimii. (Hornetin virtalukko reilun vuorokauden kuluttua postilaatikossa)
     
  18. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Liitytään jononjatkoks, pelkästään positiivisia kokemuksia on täälläkin :D
     
  19. jaketin

    jaketin Gearhead

    liitytään kehuvaan joukkoon mukaan..

    tepolta saanut palvelua, nippelit saa sopivaan hintaan. ja toimituskin postitse pelaa 8)
     
  20. harri60

    harri60 Gearhead

    Pelkkää kiitosta täältäkin. 8)
     

Kerro tästä muillekin!