65 stw belairin taka ovi...tailgate

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja the slut, 4.1.2007.

  1. the slut

    the slut 1st gear

    osaako kukaan neuvvoa mistä takaluukkuun sais uudet tiivisteet,malleja ei ole että vois ite väsätä.luulis että tollaseen olis varaosana valmistettu tiivisteitä,onhan noita duunattu ihan vitusti :lol: .tai jos joku on tollaset tehny niin mistä?......kiva istua sikaosastolla kun sateen sattuessa kaikki on aiva märkinä :(
     
  2. the slut

    the slut 1st gear

    :eek: eiks kellää ole ennen ollu 65-66 stw:tä tai ole?
     
  3. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Ei, sulla on Suomen ainoa. :wink:

    Oitracon, Korja-kumi, Etola...
     
  4. 4dtolppamies

    4dtolppamies Gearhead

    Muistaakseni Etolasta löysin -64 Chevellen takaoveen sopivan tiivisteen, ei varmaan poikkea paljoa rakenteeltaan. Jos oikein muistilokeroita kaivelen niin oiskohan ollut sellaista missä on pellinreunaan ilman liimaa kiinnittyvä metallivahvikkein varustettu U-muotoinen osa ja siinä sivussa erikseen se tiivistävä pehmeämpikuminen osa. Tuli ihan kohtuullisen, pakokaasut pysyivät ainakin ulkona.
     
  5. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Täällä joku joskus vuosi pari sitten lupasi whisky pullon sille kuka 65 farmariin löytää takaluukuntiivisteen. Ei löytynyt edes amerikasta.
     
  6. Tylsä Rautasaha

    Tylsä Rautasaha 3rd gear

    No siihen ei taida olla mitään suoraan tarjolla ainakaan tällä hetkellä. Sopivan mallisia tiivistenauhoja on kyllä monen eri korkuisia esim. Steele Rubberilla tyrkyllä. Mul on omasta farmarista (BelAir '66) semmonen pieni jämä tähteenä alkuperäistä tiivistettä. Se on muodoltaan ihan samanlainen kuin sedanin takaluukun tiiviste, mutta korkeampiprofiilinen. Päät tietysti tuottavat vähän ongelmia mutta...joku keksintö siihen pitää tehdä.
     
  7. Harald

    Harald 1st gear

    Ai perkule,veljpoika tilas Us partsin kautta jenkeistä bell air 65 nelioviseen kaikki tiivarit,ovet ja kontti.Just ennen joulua asensi ja on rouheet,muistaakseni ei olleet edes kalliit.Kannattas edes kysellä sielt
     
  8. Tylsä Rautasaha

    Tylsä Rautasaha 3rd gear

    Niinpä niin...neliovisessa ja farmarissa vaan tuo peräluukku ja sitä myöten tiiviste on aika erilainen. Täytyy kyllä myöntää että en ole partsista kysyny mutta aika yllätys olis jos sieltä löytyis kun ei amerikan "impalanosafirmat" taikka tiivistevalmistajat kovin mainostele noita farmarin peräluukuntiivisteitä. Kaikkee muuta jopa aivan uskomatonta osaa löytyy kyllä...
     
  9. the slut

    the slut 1st gear

    NÄIN ON ja se olin minä kuka sen whisky lekan lupasi ja lupaus pitää edelleen ja kysehän on uusista alkuperäis tiivisteistä.olen etsinyt jenkkien ja kanadan pojilta+klubeista ympäri muailmaa :D . yx tyyppi jenkeissä tuumas että isolla yhteistilauksella "steele rubber" saattais innostua,mutta tilauksia pitäis olla vähintään 50 autoon :eek: .pitäisköhän kysyä korja-kumista että mitä maksaa jos vie sinne mallit ja ne painaa niitä sataan autoon ja eikun myyntiin :rotfl:
     
  10. ACC

    ACC Gearhead

    Hyvä idea.....!!!
    Pietarsaaren suunnalta löytyy kolme Impala/Belair farmareita..
    Eli kolme kpl listoja jo melkein myyty...!! Ei muuta kun tehdas käyntiin......... :D
     
  11. Tylsä Rautasaha

    Tylsä Rautasaha 3rd gear

    Ai 50 autoo riittäis vai? No mehän saadaan Suomesta jo parilla puhelinsoitolla 20 tilausta. Ruotsissakin olis varmaan jokunen ja Jenkeissä vois kuvitella olevan myös jokunen kappale vielä paalaamatta. Kyllä kai se 50 tulee helposti.
    Ei takuulla oo kenenkään farmarissa ehjää luukun tiivistettä. Mutta mistäs se malli saatais??
     
  12. the slut

    the slut 1st gear

    :eek: ai niin juu :oops: HUHUU onks kellää ehjää settii 65-66vm belair/impala stewarin "taigaten" kumeista??????????????????????????????, saa lainaamisesta puolikkaan whisky-lekan :rotfl:
     
  13. the slut

    the slut 1st gear

    tunteeks kukaan sitä salolaista hemmoo kenen 65belair stw sellanen sinivihertävä esiteltiin aikoinaan vee-kasissa? sikalintasta-herrasvankkuriksi vai miten se otsikko meni. sillä oli kaikki uudet tiivarit tailgateen
     
  14. pequli

    pequli Gearhead

    Herra on nimeltään Jari Nikkanen. Voin tarvittaessa antaa puhelinnumeron YV:nä. Ja tuo farmi on muuten meikäläisen entinen auto eli kannan vastuuni siitä sikalinttapuolesta.
     
  15. the slut

    the slut 1st gear

    :rotfl: ......sullon mun luonto :rotfl:
     
  16. SpW66

    SpW66 Gearhead

    Tiedän myös tuon auton, omistaja kun on mun veli. Kaikki muut tiivisteet ovat uusia, ainoastaan takaluukun tiiviste on vanha. Suurin ongelma on tiivisteen päät. Mulla on ehkä jossain tallessa tiiviste '66 mid-size GM:ään. Koitan kaivaa esiin viikonloppuna ja jos vaikka onnistun vertaamaan onko eroja.
     
  17. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    [q
    NÄIN ON ja se olin minä kuka sen whisky lekan lupasi ja lupaus pitää edelleen ja kysehän on uusista alkuperäis tiivisteistä.

    Senkin trolli! :soosoo:
    Mitä sä uutta topia avaat, oisit jatkanu vanhaa..
    Toi tuntuu olevan aika vaikea rasti, vaiika ei uskoisi kun mid 60 letukka kyseessä. Mä silloin kysyin ankkalinnasta asti, ja kyselen vieläkin samalla kun olen sinne muissa asioissa yhteyksissä. Vielä mä sen viski lekan otan ja se on sitten viskin kotimaasta ja se ei ole skotlanti.
     
  18. the slut

    the slut 1st gear

    mä mikää trolli ole...kukaa jaksa lukee niin pitkää juttuu :rotfl: .mä uskoin kyl aikuisten oikeesti silloinki et sä tuut ansaitsemaan sen lekan.nyt oli hyvä herättää tää jutska uusiksi henkiin,kun uutta väkee on ilmestyny tännekki.kuka ties 65-66 stw:n omistajia.mulle on aiva sama vaikka se leka olis BULVAANIASTA :lol: kunhan mä saan ne tiivarit
     
  19. the slut

    the slut 1st gear

    pääsipäs kysymällä lähelle sitä bellairia :eek:
     
  20. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Suomi voittaa euroviisut, tais voittaa jo, helvetti jääätyy, lehmät lentää ja mun Buick on MR ennen kuin sä löydät tiivarit sun takaluukkuun. Sorry SLUT, sad
    , but true..
     

Kerro tästä muillekin!