cudasta satelliteen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja cuda69, 31.10.2006.

  1. cuda69

    cuda69 Gearhead

    ruuvei ja mutterei jääny tähän mennessä pesusoikollinen ylimääräisiä :oops:
     
  2. tooke

    tooke Gearhead

    Eikäkö tuuman liian pitkä ja rikot sillä laatikon.
     
  3. cuda69

    cuda69 Gearhead

    johan irtosi kun pyyhkijän nivel lillui melkein viikon pö:ssä.sain pakosarjat mikalta jolla ne oli lainassa et sai mallia fyryn sarjoihin ja leikkasin lommokohdat auki ja tein uudet palat ni pääsee öljynkatkut vapaasti soljumaan ulos putkenpäästä.takavanteetkin kuulemma ois lähössä usasta 15 päivä,saas nähä?
     
  4. cuda69

    cuda69 Gearhead

    hoplaa.eipä ole ennen käynyt niin ja nyt kävi taas.eli rupesin asentaan peltisarjoja paikolleen niin tehostarttipa ei sopinutkaan vaan otti 3 sylinterin primääriin kiinni.aika erikoista?no sarjathan on kaudelta ennen näitä nipponin vehkeitä eli eikai ihme ettei mee.no putki poikki ja kääntelemään eri asentoon.sai sovitettua niin ettei ota raidetankoon eikä starttiin kiinni.tosin starttia ei saa nyt pois ellei löysää sarjaa hieman.on muuten ekat peltisrjat meikäläisellä että menee paikolleen alakautta naps ja kops.vänkärin puolelta otin kääntöjalan irti asennuksen ajaksi.ja tietysti takimmainen sarjan pinnapultti katkesi kanteen niin ettei jäänyt kantaa näkösälle.oli entisen omistajan jäljiltä enää neliömillin alueelta kiinni toisissaan,ois pitäny tarkistaa kun kone oli irti. oli sopiva hetki lopettaa tältä päivältä ja lähteä kotiin. :mad:
     
  5. tooke

    tooke Gearhead

    Elä Esko masennu, kyllä se siitä vielä hyväksi muuttuu...
     
  6. SG480

    SG480 1st gear

    Sen siitä saa kun rupeaa pikkulohkojen kanssa pelehtimään. Alsakantisen isolohkon kanssa Eskonkin elämä oli paaaaaaljon helpompaa.
     
  7. cuda69

    cuda69 Gearhead

    joo ny on pari päivää sen verran ketuttanu etten oo ees käyny tallilla,vaikkei tuo pinnapultin irrottaminen niin kauhia homma ookkaan. :oops:
     
  8. ply72

    ply72 1st gear

    nythäs se ois hyvä hetki suosiolla vaihtaa isolohkoon :eek:
     
  9. cuda69

    cuda69 Gearhead

    heheee.niinhä te sanotta,kunha saan kilpiin tuolla pikkulohkolla ni katotaan sitte sitä ISOA lohkoa,tai sentrifuukalia.
     
  10. cuda69

    cuda69 Gearhead

    tulipa vatuloitua melkein koko viikko.eilen illalla sitte ryhistäydyin ja kävin irrottamassa imusarjan ja vänkärin puolen kannen,tänään sitte 09.00 tallille irrottaan sitä katkennutta pinnapulttia,joka teettikin työtä aikalailla ku se paikollaan tehty reiän alku oli hiukka laidassa.no ammattimieheltä se kuiteski onnistuu ja vaihdoin varulta sen toisenki pultin.pete tuli samoihin aikoihin tekeen sähköjä ite ku olen hiukan tumpelo noissa sähköjutuissa.sähköille tuli pääpaikka hanskalokeroon ku ei ole noita sisuksiakaan sinne . kansi on ny paikollaan ja tilaan racemallin imusarjan tiivisteen maanantaina jot saa sen lämpökanavan tukittua,vaikka vois sen tehä vakiotiivisteestäkin.kuvia ilmestyy sivulle 7 sitä mukaa kun saan jotain aikaseksi/fireball kerkiää ne sinne "redusoida"
     
  11. 280471

    280471 1st gear

    joo,he he he he määkään en oo pariin päivään käyny tallila,älä lennart ihmettele kyllä mää joku päivä tuun.he ´he he heh he he.,
     
  12. cuda69

    cuda69 Gearhead

    on se kumma ku tuntuu että koko homma on kiinni niistä halvatun takavanteista,jotka seilaa vissiin vielä jossain atlantilla.aattelin panna 2"laskupalat että sais suojan kaaren suurinpiirtein vanteen reunan tasalle,ois sopiva matala.auto mukana tuli jotku ilmaiskarit vissiin jostain kierrejousikotturasta kiinnityksistä päätellen.no ne sais aika helpolla plymariin niin vois nostaa bebaa kun ajaa tallista ylös ni ei jää putket luiskaan niinku timpan impalalle kävi eka koeajolle lähtiessä. :rotfl:
     
  13. vitoni

    vitoni 1st gear

    tuli katottua noita projektikuvia ja pisti silmään tuo mopar performance ilmanputsari,joten kysymys kuuluukin että mistä löytyy semmoiseen suodatin? :odroll: . Näytti summitilla olevan käypänen mutta hinta on aika raju ~n.45 $. oon kattonu kaikki varaosa kirjat läpi mitä omistan mut ei löydy samanlaista noin niinkuin mitoiltaan. :-?
     
  14. cuda69

    cuda69 Gearhead

    no tuo putsari oli matilta lainassa kuvaa varten,mulla tulee k/n suodatin ja kansi.kysyppä racer`s placen makelta miten sa saa hommattua?
     
  15. v-kasi

    v-kasi 3rd gear

    Jotenkin vaikuttaa tutulta tämä kuva: http://public.fotki.com/LancerSTW/eskon ... uva24.html

    Liekö sitten mun cuda saanut sähkönsä samalta kaverilta..? :D
     
  16. cuda69

    cuda69 Gearhead

    joo :oops: .on yksinkertaiset ja toiminut hyvin jo kahdessa mopessa ja nyt tulee kolmanteen.sain tänään imusarjan paikolleen ja viikonloppuna pitäs alottaa etujarrut ku tuli nuo satulatki tänään.
     
  17. cuda69

    cuda69 Gearhead

    jos en ois teheny raittiuslupausta niin ny joisin kaljaa.ne halvatun takavanteet tulee 5 viikon päästä,olivat pannu ne konttiin (terveisiä ap:lle.sun vanteet samassa läjässä).no aamulla ensin kaverin pikupin pa-linjan korjaus ja iltäpäivällä mesen ikkunoitten tummennus.sunnuntai sitte peten kanssa satellitea tuuskatessa.
     
  18. cuda69

    cuda69 Gearhead

    olihan vehkeestä tuo pikupin pa-linjan korjaus.tallin lattialla maaten tankki irti ja kaikki linjat uusiksi.onneksi pääsee huomenna rentoutumaan satelliten kimpussa.
     
  19. cuda69

    cuda69 Gearhead

    dodiin etuvanteet ja kapselit tuli ja kapselit tietysti väärän kokoset.jos joku tarvii niin myyn sopevasti kapselit.WVI-1011-1 numerolla.kapseli on aikalailla samanlainen ku smoothien sillä erotuksella että kiinnitys on kapselin sisäreunasta.kuvan voi kahtoa wheel vintagen kotisivuilta.
     
  20. tooke

    tooke Gearhead

    Joko päästään sunnuntaina koeajolle, jos tuun käymään?? Yritän muistaa ottaa sen kiinnityskehyksen mukaan.
     

Kerro tästä muillekin!