65 stw belairin taka ovi...tailgate

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja the slut, 4.1.2007.

  1. the slut

    the slut 1st gear

    :cry:
    noh sen minkä kesä kastaa sen kesä kuivaa,liekö tuon välii nykyisin kun on niin kuumat kesät :D
     
  2. groe

    groe 1st gear

  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Bingo! Onneksi olkoon slut. Tuollahan se on ja hinta erittäin asiallinen $58!!! Ja onneksi olkoon tulokas groe, sait juuri viski pullon.
     
  4. ACC

    ACC Gearhead

    Eii oo paha hintaiset kun vaan olis ollut takaluukun :D
     
  5. SpW66

    SpW66 Gearhead

    Joo, pidelkää hieman hevosianne ja sitä viskilekaakin vielä. Tai voi sen murheeseen juoda. Nuo tiivisteet on takaoviin, ei tailgateen.
    Etsintä varastoissani ei tuottanut tulosta, eli vanhat tiivisteet on hukattu tai sitten ovat tosihyvin tallessa. Tutkin vielä asiaa. Logistisella osastollamme kun on jatkuva pula tekijöistä kirjaamispuolella, ja näin tavarat ovat usein kadoksissa kuin eilinen päivä!
    Näyttäisi kuitenkin että mid-size ja full-size jakaisivat tiivisteissä saman yläpään, metritavaran määrä niiden välissä vain vaihtelee luukun leveyden mukaan.
     
  6. wege

    wege Gearhead

    Mullakin on tommonen -65 stw, takaluukun tiiviste on melko ehjän oloinen.
    Katselin sitä just, kun on toi maalauksen valmistelu menossa.
    Kysykääs noita tiivisteitä herroilta Pegu Liukkonen, Entisointi.com tai
    Seppo Niemensivulta porista. Molemmat hommaavat tavaraa jenkeistä
    harrastajaystävällisin hinnoin ja kohtuu ajassa. Seppo hoiteli mulle farkkuun ja kaverin avoon varttikyljet 3:ssa kuukaudessa, kun edellinen toimittaja yritteli 2 vuotta. Samoin Sepolta -65 Vallun takaluukun tiiviste löytyi hyllystä.
    Kantsii kysellä . . .
     
  7. Trucker76

    Trucker76 1st gear

  8. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Oitracon rules. Suosittelen. Mulle tullu siltä kaikki loput tiiviisteet mitä entisöinin alkuvaiheessa en löytänyt. Kaikki tuli ja ajallaan. Nippeli Seposta oli täällä juttua eikä kukaan haukkunut sitä.
    Ei varmaan Oitraconiakaan. Samaa hengen heimolaisuutta niissä on oltava. Ei tolla miljunääriksi tule. Rakkaudesta harrastukseen. Nyt tein kaupat Coupe Buickista missä tiivisteet vähän huonossa hapessa. Ostaja kattoi mun avoa missä kaikki uutta. Löytyy. Mutta löytyykö vieläkään 65 full size stw takaluukkuun? Viski pullo vielä jaossa ja se maistuu hyvältä, jos saan sen? Koko aika olen yrittänyt..
     
  9. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Niinpä. Olisi taas pitänyt olla tarkkana kuin porkkana. 65 stw rear door tiivarit? Nehän on samat kuin sedanissa. Niin on samat takaovet sedanissa kuin farmarissa. Ei vieläkään tail gate tiivisteitä. Tämä Sherlodk jatkaa etsintää ja ottaa the slutilta sen viski lekan.
     
  10. SpW66

    SpW66 Gearhead

    Mun mielestä 4d ja STWn takaovet ovat ikkunakarmin osalta erilaiset. 4d:ssä laskeutuu takaa "pyöreästi", kun taas farkun ovessa karmi jatkuu pidempään.
     
  11. ACC

    ACC Gearhead

    Pitää paikansa............!
     
  12. gal3902d

    gal3902d 1st gear

  13. SpW66

    SpW66 Gearhead

    Hyvä sivu. Uskon että '64 Chevellen tiiviste sopii paremmin. Sama tiiviste löytyy myös http://www.metrommp.com/ '66 Buick Sportwagonin listalta. Tosin muutaman taalan kalliimpana, mutta onhan se toki Buickiin! Ainakin tiivisteen päät on samanlaset kuin BelAirissa. Tiiviste on tosin liian lyhyt ja profiili saattaa olla hieman erilainen. Lyhyys lienee korvattavissa tiivisteen katkaisulla ja metritavaraa väliin. Jos samanlaista onnistuu jostain saamaan.
    Tutkin onko tiivisteen urissa eroa. Ilta on aamua viisaampi.
     
  14. ACC

    ACC Gearhead

    Kiitos vihjeestä....!!!! :D
    Tuo on just mitä mä tarvitsen mun pontiacille......!!!! Pistin jo tilauksen menemään Nymanin kautta....
    8)
     
  15. SpW66

    SpW66 Gearhead

    Ilta tosiaan on aamua viisaampi, ainakin tässä asiassa. Ravintolailllan jälkeen voi olla toisin :D . Eli '65 BelAir:ssa tiivisteen profiili muistuttaa ennemmän '64:n tiivistettä, mutta Chevellen tiiviste sopii uraan hyvin ja näyttäisi tiivistävän paremmin kuin BA:n jonka tiiviste on vain huuli Chevellen "putkeen" verrattuna. Tiivisteen profiili ei selviä noiden firmojen kuvista, mutta toivottavasti uusi toimii tyhjää paremmin.
    Ai niin, sitten löytyy vielä Ruotsista firma jolla on aika paljon kaikkkea mielenkiintoista http://www.autoline.se
     
  16. the slut

    the slut 1st gear

    ei löydy.kaikki kotimaiset kysytty.
     
  17. the slut

    the slut 1st gear

    kuinkas moni ilmoittautuu jos saadaan jostain malli,jos korja kumi vaikka suostuis sellaisia väsäämään?
     
  18. Tylsä Rautasaha

    Tylsä Rautasaha 3rd gear

    minä ilmoittaudun ainakin. löysin huonokuntoisen pätkän tiivisteen yläpäätä, siitä pystyis ehkä hyvällä tahdolla ja sikaflexillä saamaan jotain aikaseksi...välttämättähän ei tarttisi teettää kuin ne päät koskapa sitä profiilia saa metritavarana.
     
  19. the slut

    the slut 1st gear

    tylsä rautasaha
    the slut
    -?
    lisää ilmoittautujia 1965-66 stw fullsize tailgate tiivisteille???
    jos saadaan tarpeeksi porukkaa laitan kyselyn.
     

Kerro tästä muillekin!