Kierreinsertit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Hart, 29.1.2007.

  1. Hart

    Hart 1st gear

    Koetetaas nyt täältäkin, vaikka uskoisin että täällä liikutaan tuumissa :) Elikkäs on projekti on nyt vaiheessa jossa tarvittais hieman erikoisia kierre inserttejä, asennusreikä M9x1.0 kierteellä (M9 ehdottomasti suurin) ja sisäreikä M6. En vaan ole onnistunu moisia löytämään kiven enkä kannon alta (kävin täällä rovaniemellä Pohjolan tekniikan, Lapin pultin ja Rovaniemen pultin läpi, näistä ensimmäinen tiesi moisia olevan olemassa mutta heillä ei kyllä ole)

    Kelpais joku nettimyyntikauppaki, tai jos joku mukava overdrivelainen möis niitä mulle, maksan kyllä riittävästi.
     
  2. tlento

    tlento 1st gear

    Nii, ei semmosta sitten kannattaisi ite tehdä tai teettää? Jos jostain löytää semmosen 9mm:n kierrepakan ja sorvaa vaikka "vedetystä" akselista ysimillisen ja tekee siihen jenkan. Sitte poraa samalla sorvinasetuksella siihen keskelle reiän ja tekee sen M6 kierteen sisään!? Tollai mä ainaski olen tehny niitä, tietysti se vaatii sen pienen venäläisen harrastesorvin! :rotfl:
     
  3. Hart

    Hart 1st gear

    Ei nyt tekeminen oikein onnistu, työpaikalla on juuri noita kuvailemiani inserttejä muutama hyllyssä mutta kukaan ei tunnu muistavan mistä niitä on ostettu.
     
  4. vesamaan

    vesamaan 1st gear

    Wurthillä ainakin on jotain, olikohan recoil nimeltään :-?
     

Kerro tästä muillekin!