Bel Airit & Impalat harvassa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Yogi, 27.7.2005.

  1. gm dealer

    gm dealer Gearhead

    Kai Capricetkin otetaan mukaan?(vm-1966)
     
  2. Ahis

    Ahis Gearhead

    Täältä Late Great Fifty Eight bel air listoille mukaan vai meneekö liian vanhaks?
     
  3. jart$u

    jart$u Gearhead

    Mitäs noi, niillä sijoillaan odottelevat kevättä mihin ne syksyllä sammutin.

    Hienoin auto mitä maapallolla on tehty, tottakai sillä on hyvä ajaa, oli kesä tai talvi. minä kaiketi masokistisen luonteeni takia kiskon talvet tollasella uudenkarheella caminolla. :odroll:
     
  4. belair66

    belair66 Gearhead

    Piti viikonloppuna käytellä Impalaa, ja heti laakista käyntiin! Ja säilytys on vieläpä raikkaassa ulkoilmassa. Vähän tohoa öljypohjaan vaan.
     
  5. francine

    francine 1st gear

    mä uskon entistä enemmän et mun autoilla on tunteet. camry sammu ku otin apuvirtaa impalaan eikä enää lähteny käyntiin.
    tänään oli eka työpäivä yli kolmeen kuukauteen ja eilen impalasta hajos kuskin oven lukko. pitää kömpiä hantin puolelta sisään. sit ku menin ostamaan eväitä tätä päivää varten loppu virta kaupan pihalle.
    ja tänään aamulla ku kävin kasin kans ulkona kokeilin startata ja nätisti lähti käyntiin. tuntia myöhemmin piti lähtee töihin ni oli virrat kadonnu :?
    tais letukka tietää et mä oon menossa myymään osia kinnereihin :lol:
     
  6. v-v

    v-v Gearhead

  7. impalt66ja67

    impalt66ja67 1st gear

    Re: bel-airit ja impalat harvassa

    Mikäs tän Bel airin vanha rekkari sitten on?
     
  8. lassii

    lassii Gearhead

    Ihan heräs kysymys ku selasin tota hrrastajan taivasta/helvettiä eli ebayta :D

    Kuolasin sellasta 59´ brookwoodia, sitten äsken kuukleitin kaikkee infoo sellasesta niin se löysi kingswoodin, parkwoodin ja vielä nomadinkin! Mitäs eroo noilla malleilla sitten on? Nomad oli ainakin kallein letukka tohon aikaan, jollain talukolla.
     
  9. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Joo itelläki kuolauksen kohteena ollunna moiset vehkeet. Tuo Virpi59 nimim. Parkwoodi olis tullunna kyllä välittömästi omistukseeni jos olis silloin sattunna rahaa olemaan...siis kun pongasin tuon nettiautosta...Nyt taitaa olla turha enää ostella..

    http://i129.photobucket.com/albums/p237 ... taulu4.jpg
     
  10. lassii

    lassii Gearhead

    Enpä oo suomessa yhtään 59 farkkua nähny tai ees kuullu...
     
  11. Super Mario

    Super Mario 1st gear

  12. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    No tuolta mun linkistä löytyy yks ja vaikuttaa kajjaanissa. :p Kai niitä ny tollasen 4-5 pitäs olla?...Niin ja jos on jollaki myynnissä niin saa tarjotella! :rotfl:..Huhuja oon kuullu, että muutama olis, mutta itse tietoinen kolmesta yksilöstä...jos tuo joskus aikoinaan keltasessapörssissä ollunna yksiö ei oo sama jonka on pongannu mm. duudäds tapahtuman valokuvista...
     
  13. rikuuu

    rikuuu 1st gear

    bel-airit ja impalat harvassa

    Aivan löysinkin projekti/valmiskuvat autostasi joita olit tänne laittanut ja siinähän ne kilvet tosiaan on icr-2 Todella hienossa kunnossa autosi! Ja hyvä että kilvetin jatkaa elämäänsä :)
     
  14. GM60

    GM60 Gearhead

    Kerran 90-luvun lopulla Kalajoella oli ohikulkumatkalla 59:si BelAir:n listoituksilla varustettu farmari brookwood valkea/musta katto ja siivet rek nro: oli jos-80 oli kuutos koneella.Missähän biili nykyään vaikuttaa??
     
  15. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Tuo taitaa olla sama yksilö joka oli kuvan kera myynniissä keltsissä sillo joskus. Johonki kahteenkymppiin mummoissa olis saanu...Myöski joskus '90 luvun veekasissa oli fendereillä varustettu siistin näköinen '59 nomadi myynnissä...olisko ollunna hintapyyntö 35tmk ja kaupanpäälle toinen '59 farmi. :eek:
     
  16. kj

    kj 2nd gear

    Lieneekö enää hengissä kaverin ex. punainen Bel Air -66?
    Rekkari oli ainakin -84 muistaakseni GJH-2.
    B-A myytiin Hämeenlinnasta Tampereen suunnalle.
     
  17. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Ja tällä puolen maata on yks, eipä kyllä liikenteessä.
     
  18. francine

    francine 1st gear

    jos mä oikein muistan ni parkwood vastaa varustelultaan biscaynea, brookwood bel airia ja nomad impalaa. ja näin vuoteen 61 asti.
    kingswood vaan hämää mua :-? korvasko se parkwoodin vuonna 60 vai mikä hitto se on? :oops: joku viisaampi vois auttaa..
     
  19. Chevy59

    Chevy59 3rd gear

    Brookwood=Biscayne,Parkwood=Bel Air,Nomad=Impala.Noin mun mielestä.Minuakin on mietityttänyt tuo että farmareita on 4 mallia,tuleeko Kingswood Parkwoodin ja Nomadin väliin vai Parkwoodin ja Brookwoodin väliin?
     
  20. francine

    francine 1st gear

    mullakin toi kingswood sekoitti pakan.
    gm-kirjakin on edelleen jossain muuttolaatikossa.. kuuklestakaan ei ainakaan äkkiseltään ollut apua, mut löysinpähän chevyn vim-koodien selitykset :lol:
     

Kerro tästä muillekin!