lukkoperä öljy käykö gulfgear LS GL-5

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja pokkelo, 23.7.2007.

  1. pokkelo

    pokkelo 1st gear

    eli käykö lukkoperä öljyks gulfgear LS sae 80w-90 api gl-5?pitääkö laittaa lisäainetta viel sekaa?ja perä on ilmeisesti danan lukkoperä.ja mistä tiiän mikä danan perä mul on siin?

    ku vaihdoin omaa vanii perä öljyt ennen reissua ja 1000mailin jälkee rupes perä paukkamaa kääntäessä.ennen ei ole paukkanu.en laittanu lisä ainetta.mut perästä uupuu öljyä reijästä katsottuna n.5milliä eli varmaa joku 3-5dl.voisko perä olla niin tarkka et aiheuttas paukkee ku on liia vähä öljyä??ku kuiteski on nui vähänen määrä uupuu et olisko nii tarkka...en kehtais lisätä jos ei toi öljy käykää..
     

  2. Lukeeko siinä purkissa, että sisltää lukkoperälisäaineen? Ja minkälaisen lukkoperän? Jos ei, niin lisäaine sekaan, jos peräsi sen vaatii..
     
  3. WBBC

    WBBC Double Gearhead

  4. pokkelo

    pokkelo 1st gear

    eipä lue suomea sanaakaa purkis ja kaveri suomenti nii ei sen mukaa ollu sanaakaa et olis lukkoperä öljyä...tosi siin hinta lapussa luki lukkoperä öljy mut se on kaupan ite laittama tarra... :-? ..juu ni ne kaikki sanovat et jotkut lukkoperät on erittäin tarkkoja et siel on oikea öljy...no eli taidan kokeilla laittaa sitä lisä ainetta nii näyttäähän se tapasa.. :) ei kehtais turhaa pistää jos ei käykkää..
     
  5. TORINOGT

    TORINOGT Gearhead

    Vaihdoin kans juuri peräöljyt (Valvoline+GM:n lisäaine). Perä Fordin kasituumainen ja Auburnin lukko. Öljyjen lämmetessä perä pitää sellaista meteliä että ei sitä hermot kestä. Olisko kellään mitään vinkkiä hyvästä öljy+lisäaine yhdistelmästä?
     
  6. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Ei lue vai...lukeehan se tossa sun otsikossakin...LS = Limited Slip

    Kyseinen LS merkintä on yleisesyti käytössä "lukkoperäöljyissä" merkistä riippumatta ja ne on tarkoitettu lähinnä nykyaikaisille luistonrajoittimella varustetuille perille...voi olla ettei se riitä tai käy kaikille lukoille.

    Kannattaa selvittää millanen lukko sulla on ja lisätä sille tarkotettu aine sinne.
     
  7. pokkelo

    pokkelo 1st gear


    moi juu hyvä tietää toi LS.. :D oppia ikä kaikki ei ole nuiden kans tarvinna viel hirveesti olla tekemisissä..nii laitoin tänää jonku ford racing lisä aineen ja mitä ny vähä matkaa ajoin nii ei viel paukkanu mut saa nähä. mul paukko iha kylmänäki mut vai jyrkissä mutkissa eli piti ajaa ihan niinku olis isompiki rekka...:)
     
  8. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    LSD pitäisi käydä lukkoperälle :D , mutta GM tuntuu olevan aika tarkka. Aina paras lisätäGM:n oma lisäaine. Ainakaan mopsin kartiolukot ei ole herjannut Gulfin LS:ää, mutta GM ja levyt voi olla toinen juttu:Summa summarum:paras lisätäse GM:n lisäaine.
     
  9. pokkelo

    pokkelo 1st gear

    lisäsin ford racing lisä aineen ja pauke ainaki toistaiseksi väheni.. :) mut mistä tiedän mikä danan perä on kyseessä?
     

Kerro tästä muillekin!