Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Make2

    Make2 3rd gear


    Joo muuten ei ole elämä noista ajoista paljon muuttunut paitsi että enää ei olla opiskeijoita. Perseaukisia nyt ollaan näiden laitteiden kanssa aina. Kyllä minä Pepe lauantaihin asti tuota sinulle voin pitää ja vaikka pitempäänkin jos ei sopivaa ostajaa löydy. Onhan tuon kanssa jo 11 vuotta yhteistä elämää nähty.

    Hemiä en ole kaupannut kun taala on niin kuralla. Varmaan ruotsiin menisi sekin aika kivuttomasti. Eteenkin ne NOS D6 kannet noille nostalgia race miehille. Eihän sitä koskaan tiedä vaikka isona innostuisi rodin rakentamaan. Se kun olisi helppo stroukata/putkittaa sellaiseksi kun viskaalit haluaa ja ainakaan paino ei tule vastaan. :lol:
     
  2. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Jumalauta Make ja Pepe puhuu asiaa! Mä tulin kans tänne avautumaan kun on sivu 58 menossa. Perseaukisuutta liikkeellä. Myös minä nyt, tosin vaan toivottavasti vain väliaikaisesti.
    Ei noista mihinkään pääse. Ei perseaukisuudesta vaan HEMEISTÄ.
    Mulla on siihen lääkettä, kunhan tämä tilapäinen helpottaa.
    Ot ot, mun mottia ei ole nettiautossa bongattu, eikä bongata. Yksi on vielä. Autot tosin myyty. On mulla 58 avo Buick, mutta ei siihen viitti laittaa alumiini Hemppaa, vai voiko?
    Koppa sille löytyy vielä joskus. Mielellään vm68.
    Mutta se on varmaa että 58 kuuluu ja näkyy vielä. Se on vähän orpona nyt kun ei ole yhtään 68 Hemiä sen kaverina.
    I'l be back, wrooom!
     
  3. Johnny Motör

    Johnny Motör 1st gear

  4. tabs

    tabs Gearhead

  5. rusty rocket

    rusty rocket Gearhead

    Muuten ihan jees, mutta mutta....kun se on foorti... :odroll:
     
  6. kippis

    kippis Gearhead

    peränylitys sitä luokkaa että kun laittaa jenkin kyytiin niin transun etufillarit on ilmassa! :rotfl:
     
  7. auburn

    auburn Gearhead

  8. ViLU

    ViLU Gearhead

  9. ajk

    ajk 3rd gear

  10. tammercity

    tammercity Gearhead

    http://www.nettiauto.com/1457046

    Mietityttää kovasti onko toi oikeen tehtaalta lähteny vaiko jonkun sveitsiläisen tallissa väsäämä jota nyt harvinaisuutena myydään? :odroll:
     
  11. alarace

    alarace 1st gear

    Eikös tossa oo kuitenki tsekkien lätkä takana! Et kysymysmerkki Sveitsi?
     
  12. Harppa

    Harppa 1st gear

    Eikös tsekki oo CZ tai jtn!!
     
  13. sabbatum

    sabbatum 1st gear

    Google tietää:
    CH = Sveitsi
     
  14. alarace

    alarace 1st gear

    niin onki. joo mun moka. no päissään ku kirjottaa ni eipä tuu mietittyä
     
  15. jn79

    jn79 3rd gear

    Oon sen verran tumpelo tän tietokoneen kanssa etten osaa laittaa tota linkkiä tonne nettiautoon,siitä hieno Imperial id:1358424
     
  16. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    www.nettiauto.com/1358424
     
  17. bootsi

    bootsi Gearhead

    Meet sinne nettiauton osoitteen päälle (http//www.nettia....) --> hiiren oikealla napilla kopioi --> sit tänne viestiin, ja taas hiiren oikealla napilla liitä --> ja kas, se osoite tuli linkkinä tähän viestiin. :wink:
     
  18. jn79

    jn79 3rd gear

    Ok.
     
  19. Sagittarius

    Sagittarius 3rd gear

  20. Fireball

    Fireball Gearhead

    No on ainakin hinta kohillaan, kun ei uuskaan maksa taxfreena edes 30kEur...
     

Kerro tästä muillekin!