Kaasuttimet vertailuun

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja mickey, 31.8.2003.

  1. mickey

    mickey Gearhead

    Kertokaa kokemuksia erimerkkisistä kaasuttimista. Kokoluokka 600- 750 ja neliläpiset tietty. mikä hyvä katukoneeseen?(400-455 cid)
     
  2. SpedeX

    SpedeX 3rd gear

    Carter 600 on ainakin minulla ollut varmatoiminen, mutta se ei ole ehkä se "tehokkain".
     
  3. HenkkaTurust

    HenkkaTurust 1st gear

    Parhaat on olleet Carter Thermo-Quad ja Rochester Quardajet. Näin ainakin tähän mennessä.
     
  4. ceevu

    ceevu Gearhead

    jos kulutuksella ei oo väliä ja ei oo halua/taitoa säätää juurikaan ni holley.
    carter/edelbrock afb tarjoaa vähän paremmat säätömahdollisuudet ja toimii yleensä myös suoraan laatikosta otettuna.kulutus on ollu jopa 5L/100km pienempi kun holikalla ja tehossa ei tuntunu eroo.(molemmat säädettynä niinkuin mahdollisuuksia tehdas antaa)
    Qjet on vakiokoneessa hyvinkin toimiva mutta kokemusta ei taida monella olla miten sen saa toimimaan myös viilatuissa vehkeissä.
     
  5. Puuhis

    Puuhis Gearhead

    650:nen tuplapumppu holley on hyvä!
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Demoni on poikaa !!
     
  7. Holley

    Holley Gearhead

    Mulla on ollut 600vac, 650 ja 750mek. nimimerkkini mukaiset kaasarit: säädöt ovat aina "sinnepäin" ja huikkaa kyllä riittää,
    kaikki tämä kulutuksen kustannuksella,
    kuten aiemmatkin kaverit ovat todenneet.
    Mekaaninen vastaa vacuumia paremmin kaasuun,
    tykkään mie ja Pata Ekmankin joskus (VM 1/83).
    Käyttöautomaisempaan käyttöön hankin 600 Carterin mekaanisella ryypyllä, pelasi
    305Camino kuin kello.Toimiva rokkiorkesteri vakiohkossa koneessa on varmasti hyvä,
    olen kuullut kehuja, vaikkei itsellä ole yhtä farmaria lukuunottamatta sellaista ollutkaan.
     

Kerro tästä muillekin!