Uudessa Veekasissa ollut 55 Chevy (4/2002)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja S.A, 15.6.2002.

Ketjun tila:
Ketju suljettu.
  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    ei oo ihmekuusta ei.mutta jonkin verran esim. jenkkilehtiä plaranneena olen pannut merkille että siellä liitetään suorituskyky erittäin kiinteästi pro street käsitteeseen ja sieltähän se käsite taitaa olla peräisin.itse pidän -55 letukkaa ihmeellisenä sekoituksena eri tyyli-ja rakennussuuntia.on mobilismiä,racea ,ylientisöintiä jne.itse työn jäljestä en voi sanoa mitään koska olen nähnyt vain kuvia kys.ajoneuvosta.mutta laiska se on ulkonäköönsä nähden.aamen.
     
  2. triniemi

    triniemi Gearhead

    No kuinka kovaa sen nimettömän mukaan pitäsi mennä että olisi menopuoli kunnossa?
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    ysejä täysin katukuntosena.
     
  4. Roadrunner

    Roadrunner 1st gear

    No meneekös se nimettömän corolla sitten ysin aikoja?
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

  6. MoparHullu

    MoparHullu 1st gear

    Herra nimetön se puhuu kateellisuuttaan... :grin: Älkäähän hyvät ihmiset välittäkö MRnimettömän puheista. Hän tuskin omaa 9sec aikoja kulkevaa Noin hienoa/hienompaa autoa. Ja mikäli omistaa tuokoon sen julkisuuteen. Chevy oli todella hieno laitos, harmi vaan että tais lähtee ruottin maalle...
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    no nyt ku päästiin ruattiin niin siälä on todellinen pro street auto:alf hanssonin -66 pontso jossa oddyn rakentama 572 ahdinkone ruiskulla.on hienompi ku -55 ja monta sekkaa nopeempi.se on pro street!!!
     
  8. Pro ´55

    Pro ´55 Gearhead

    Jaha, om du kan läsa svenska tidningar du måste också förstår att det är helt annat landet. Dom kan besikta vilken bil som helst och köra på gatan, men det går inte här i Finland.
    Men .. det är bra att du har mycket mera pengar än jag har och du kan bygga mycket finare o snabbare bil än det min ex-bilen. Hela landet väntar att vi får veta ditt nammet o se dina bilen på nästa uttställnings o tävlings :smile:
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ja oisko ruotsin väljemmällä lainsäädännöllä jotain tekemistä siihen et siellä on noita "hirviö"autoja, ei varmaankaan....
     
  10. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Precis så Pro ´55! Det är ju helt enkelt att kritisera andra och "bygga" en fin ProStreet-bil här i Overdrive, men varför kan vi se så få av dem i gatorna? Kanske det är dock inte så lätt att verkligen göra någonting sånt här i Finland.
    Vår projekt ser också ut som en ProStreeter men den kan inte göra något som 9´s eller även 10´s i strippen så kanske är det bättre i säkerhets skull att kalla den bara som en slags "katuvessa", perkele!
     
  11. Roadrunner

    Roadrunner 1st gear

    Puhukaa suomee tai englantii ni mäki ymmärrän :grin:
     
  12. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Nii mutkun tuol Ruottis ne osaa kuulemma tehä paljo hianompii autoikii nii mäkin aattelin vaan et jos pääsis vähä niinku tosi pro-fiilikseen tolla väsenkätisellä kirjotuksella :razz:
     
  13. Samiralfey

    Samiralfey 1st gear

    Taitaa taas herra nimettömän perisuomalainen kateus nostaa päätään, "no joo, onhan tuo ihan jees mutta naapurin Pekalla on paljon hienompi..". Sama maukuminen olisi vaikka Pro '55 menisi niitä ysejä, sitten kitistäs että jenkeissä menevät kaseja..


    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Samiralfey 2003-09-13 19:37 ]</font>
     
  14. Mr.Speed

    Mr.Speed Gearhead

    Hyvähän se on nimettömänä arvostella...mun mielestä kyseinen `55 on sekä hieno että nopea.
     
  15. triniemi

    triniemi Gearhead

    Eikös auto mennyt jonku 12 sekan liian tiukalla turbiinilla? Oon itse istunu 12 sekan Chevy II:ssa ja 10 sekan Mustangissa ja meni ne molemmat niin perkeleesti että piti melkein kalsarit vaihtaa täyskaasulähdön jälkeen. Mun mielestä voi sanoa 11/12sekan Pro 55:sta, että se on todellakin Pro STREET. Kummallakaan autolla jossa olin kyydissä ei heitetty koskaan yli 50km lenkkejä kerrallaan, meteli oli tolkuton sisällä ja peltisarjat vuoti niin että kurkkua ahdisti.

    Pro 55 on kuitenkin niin Pro STREET peli ettei sellasta olla ennen Suomessa nähty. Kuolasin peliä pitkään Jyväskylän Cruisingissa viime vuonna. Hyvä että joku teki niin hienon, matalan, siistin, kovakulkuisen, härskin, viimeistellyn ja oikeasti katukelpoisen pelin. Siis sillätavalla katukelpoisen ettei tarvii olla V8/turbiini/automaatti/kiihdytys -guru ja kaikki työkalut mukana että sillä pääsee eteneen ja voi heittää 200-300km reissuja. Luultavasti riittää kun osaa tankata ja ajaa niin tehokasta laitetta.

    Jos pitäis olla 9 sekunnin auto joka olis yhtä vaivaton, niin pitäis varmaan olla 600cid, ilokaasut tai joku ahdettu 509. Mä en tarvis ku lotosta 7 oikein niin heti vois teettää jollakin osaajalla sellasen. Vielä ei oo lotossa onnistanu joten pitää varmaan jatkaa räpellystä oman rojektin kimpussa. Ei oo pro eikä todellakaan street.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: triniemi 2003-09-14 22:33 ]</font>
     
  16. bulldog´s

    bulldog´s Gearhead

    ...Niin ja mielellään se ei sais viedä bensaakaan yli seitsemää litraa satasella...
    :smile:
     
  17. Anonymous

    Anonymous Guest

    Väitän, että suomesta ei löydy yhtään KATU-
    autoa joka kulkisi ysejä, tuskin kymppejä-
    kään norm. katsastusvarusteilla. Katuautoksi
    en laske joskus rekisterissä ollutta ja nyt
    esim. vanhalla PRO motilla ja slikseillä va-
    rustettua kiesiä.
     
  18. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    No kyllä mun dartti meni ysejä, ja sitä pitäisin kyllä ihan katuautona. Toki jotain kompromissejä sellasessakin alkaa jo olla kuten vaikkapa turvakehikko jotka hieman haittaa käytännöllisyyttä. Ei sekään kyllä pilkulleen ollut ihan laillisessa paperien mukaisessa kunnossa koneen osalta, mutta kuitenkin aina ilman suhteita katsastettu.
     
  19. Samiralfey

    Samiralfey 1st gear

    Niin, ja onhan noita europelejäkin jotka menee ysejä ja katsastettuja.
     
  20. SpedeX

    SpedeX 3rd gear

    Kulkeehan toi Camaro joka on 5/2003 veekasin sivulla 68, ysin aikoja ja se on todellakin katulaillinen, mutta kuka hullu sillä kaduilla kruisailee se on eri asia. Löytyy niitä varmasti paljon muitakin katulaillisia pelejä yhdeksään sekuntiin, Mutta väitän että Pro ´55:sen Chevy oli ja on hieno ja nopea peli paskanpuhumisesta huolimatta
     
Ketjun tila:
Ketju suljettu.

Kerro tästä muillekin!