1/8 malleja

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Pienoismallit', aloittaja Firebird89, 18.6.2004.

  1. Firebird89

    Firebird89 1st gear

    Onko täällä ketään joka rakentelisi 1/8 mittakaavan malleja? Olisi kiva nähdä muitakin projekteja kuin nuo omat. Ja jotain vinkkejä kaipaisin myös osien saatavuuteen/valmistukseen.
    Minun virityksiä voi käydä katsomassa osoitteessa http://www.elkei.org
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mistä noita 1/8 malleja myyviä liikkeitä löytyy?
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tuo olin siis minä!
     
  4. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Tänä keväänä tuli muuten uusinta julkaisuna monogramin vanha 32 Ford Roadster. Se on vieläpä 3 in 1 malli :p
     
  5. Vallu

    Vallu Gearhead

    Jep. Monogramilta tullee vielä jossakin vaiheessa se 1/8 t-hopparodikin uusintana. (Nikkarin uudessa kuvastossa oli kuva). '65 corvette löytyy myöskin tuossa mittakaavassa. Ainiin ja Hellerillä on se "gangsteri"-sitikka, yli tuhat osaa siinä :eek:
     
  6. M

    M Gearhead

  7. Firebird89

    Firebird89 1st gear

    Tietonikkari myy ainakin kahta erilaista 1/8 mallia. 65 Corvette ja 32 Rodi. Molemmat taitaa olla Revellin malleja. Vähän aikaa sitten heillä oli Jaguar e-typekin, mutta se on loppunut. www.tietonikkari.fi
     
  8. penkkeli

    penkkeli 1st gear

    revelin vw karman khia 1/8 koossa mul on itel se hobyhiltuseta löytyy ainaki 57 chevy 1/8
     
  9. ESMCB

    ESMCB Gearhead

    Eikäs carman chia ollu 1/16? ja miul ainaki on toi revellin 57 bel air ni se on 1/12. Täytyis joskus sekin kyhätä loppuun.
     

Kerro tästä muillekin!