1000hp katuauto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja mickey, 14.10.2017.

  1. jorkat

    jorkat Gearhead

    ot. oon vittuillessani "säädelly" (siis mihinkään oikeasti koskematta) liian rikkaalla olleita motteja sössimällä bensan sekaan e85 jätelientä...
     
  2. jorkat

    jorkat Gearhead

    kerrohan oraakkeli kaikkein tärkein säätönipsu, siis vain yksi aisa....
     
  3. Vermilion

    Vermilion 3rd gear

    Kyseinen Ecu oli 2.0 OHC sierrassa vaparissa, boxi oli hanskalokerossa ja siitä hajos jotain oikeesti piirikorilta koko auto piti hinurilla viedä pois. Muu ei auttannu kuin uuden ecun ostaminen ja siihen aikaan noi ei ollu halpoja, takuuta ei tietenkään tollasissa ole koskaan.
     
  4. 401

    401 2nd gear

    Tuo kuullostaa hyvältä..se voi vielä näyttääkin ihan moottorilta kaiken lisäks.
     
  5. Turbiini

    Turbiini Gearhead

  6. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Nyt sotketaan 1000hp katuautokeskustelu, menköön. Juu datan keruu on vaatimus ja toisekseen laitteen myyjän ei tarttisi olla niin ujo, että ainoat tiedot on hinta ja onko varastossa. Yhtä kyselin valmistajalta ulkomailta ja ohjasi mut kotomaan kauppiaalle ja sitten onkin ollut hiljaisempaa.

    Päätin olla ryhtymättä tekemään 24-2 tyyppisiä rattaita itse, joten sytytys saa olla nykyinen Ultima. Mut vekottimen on pystyttävä ajoittamaan sekventiaaliset ruiskutukset oikein. Imusarja läpältä venttiilille on 10cm samoin kun kahden venttiilin välillä joten noi epätasaväliset pian ei saa molemmat samaa annosta jos ei ole oikein ajoitettu.

    Aika hiljasta on ollut mp foorumeilla näistä keskustelu. Pitävät salat ominaan...
     
  7. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Helpoin homma kun ostaa Bugati Veyronin :D
     
  8. Turbiini

    Turbiini Gearhead

    Saattaa se veyronin ostaminen olla se halvinkin tapa lailliseen 1000 hepan katuautoon.

    Tai joku kuorma-auto voinee vielä laillisesti onnistua ilman että joutuu koko trafin henkilökunnan lahjomaan että saa erikoisluvat tehopainosuhteen ylitykseen.
     
    jorkat ja Camino'79 tykkäävät tästä.
  9. josu

    josu Gearhead

    Nyky ruiskuissa riittää ominaisuudet ja lähdöt katukäyttöön vallan hienosti,sen sijaan kannaattaa keskittyä siihen henkilöön/firmaan joka auton sulle säätää ja antaa apua puhelimitse,tämä on asia johonka kannataa kiinnittää huomiota,ei sillä "maailman parhaalla "purkilla mitään tee jos et saa teknistä apua silloin kun tarvitset.
     
    Camino'79 tykkää tästä.
  10. gm dealer

    gm dealer Gearhead

    Jos aihiolle tarvetta niin tulossa myyntiin Ca:sta tuotu Chevelle -72 4d Sedan.Ilman konetta/laatikkoa (nyt 305+th350) joka myyty.Tätähän on saanut 454 koneella niin paljon parempi aihio ei enää vois olla.
    H:4300€ (ei vielä suomenkilvissä).Puhelimitse lisätietoja.04oo-4201o1

    Laitan tuonne marketinpuolelle ensiviikolla.
     
  11. sbc350

    sbc350 Gearhead

    Mulla lukee otteessa ahtimen ja kampuran hihnapyörän halkaisijat..
     

Kerro tästä muillekin!