12-kulma hylsyjä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja MH, 6.12.2010.

  1. MH

    MH 3rd gear

    Arp "dress up" pulttisarjassa moottoriin on 12-kulmainen kanta, mistäs näihin saa edukkaasti hylsyjä? :eek:
     
  2. 383

    383 Gearhead

    us-parts myy kd-tools
     
  3. rodhot

    rodhot Gearhead

    Rautakummulta ostin samaan arp ongelmaan hylsyn.
     
  4. MH

    MH 3rd gear

    Kiitos vinkeistä, mites näissä muuten ilmoitetaan/mitataan minkä kokoinen hylsy on kyseessä?
     
  5. A.X.U.

    A.X.U. 3rd gear

    Ja motonetistakin saa hylsysarjaa noihin vaikka aikoinaan mulle myyjä sanoi että -kuules poika ei tommosia pultteja oo olemassakaan johon vastasin että on mulla kotona oikein kolme kappaletta tuommosia. no hetken niiden olemassaolosta taisteltuani sanoi myyjä että semmosia hylsyi ei oo ainakaan olemassa.Löysin vartin päästä hylsysarjan ja kävin kysymässä myyjältä että mihis tämmösiä hylsyjä käytetään ku minä en oikeen näistä ymmärrä?
    Myyjä katso sarjaa ja käveli mutisten pois :rotfl:
     
  6. Cadillac390Man

    Cadillac390Man Gearhead

    Ite aikoinaan ostin ko. sarjan nippeli-Tepolta.

    Made in USA ja kohtuu hintaan (muistaakseni Craftsman luki kyljessä).
     
  7. eski

    eski 1st gear

    Ne on sitä aikaa kun ei tunnettu pyöristettyjä kulmia, eli niitä saa aika yleisesti rautakauppa yms puodista. Mätänestä ei saa, mutta kuten mainittu bilhelvetti niin sielta löyää.
     
  8. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    Itse hain paikallisesta(lpr) työkalupalvelusta 3/8" monikulman ja sillä sain kasattua Arpn engine bolt kitin joka oli 12 kulma.
     

Kerro tästä muillekin!