1330 hitsattava alumiini yoke, mistä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Kapteenikosmos, 6.5.2009.

  1. Kapteenikosmos

    Kapteenikosmos Gearhead

    Oisko arvon raadilla hajua mistä sais suht nopeasti ja mielellään ilman käsittämätöntä vääntöä hankittua pari kappaletta 1330-sarjan hitsattavia yokeja 3.5" putkelle. Eli siis niitä jotka hitsataan varsinaisen kardaaniputken päihin. Kohtuu pitkällisen googletujsen jälkeen rapakon takaa jai pari firmaa haaviin ja postia heille on jo lähetetty, mutta olevinaan vaikeaks tuntuu menevän.

    Ko-metista löytys soppelia putkea kunhan saan vaan noi yoket jostain hommattua. Periaatteessa vanhat vois irrottaa nykyisestä kardaanista, mutta silloin ainoa auto jäis pois ajosta n-ajaksi ja muutenkin tuntuu hölmöltä hommalta alkaa vanhoja pois saahaamaan.

    Siihen laihin nykynen kardaani ravistaa motarinopeudessa, että tulee pohjasta kohta sisään. Kyseinen kardaani on jollakin tapaa kaks osanen (putket päällekkäin ja kumia välissä tms) ja erittäin herkkä värinöille jo uutena tehtaalta ja Mark viii piireissä aika syvälle haukuttu.
     
  2. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Käviskö C4 corveten vetoakselin päät ? Ovat muistaakseni 3,5" putkessa.Ne on hitsatut ja lähtee kometin sorvissä hyvin irti. Ovat mulle joskus noita samoja lyhentäneet.

    Mulla taitaa olla vielä yksi sellainen. Pistä viestiä jos kiinnostaa voin tarkistaa löytyykö vielä

    Siis ton näköinen

    [​IMG]
     
  3. janiluo

    janiluo Gearhead

    Sivutaan luontevasti aihetta...

    Mulla olis alkuperäinen 89 Chevy pickupin kardaani jossa päädyt ja joke on alumiinia ja väliosa jotain kuitujuttua...

    Jos joku tämän keskustelun lukija on kiinnostunut niin ottaa vaan yhteyttä.
    lähtee tarvitsijalle sopuhintaan.

    - Jani -
    p.0400-859 911
     
  4. Kapteenikosmos

    Kapteenikosmos Gearhead

    Itse itselleni vastaten:

    Sain hyvän tarjouksen yhdestä jenkkifirmasta joka googlettamisella löyty (www.drive-lines.com) Vastaukset emaileihin tuli hyvinki nopeasti ja olivat halukkaita tekemään kauppaa myös atlantin yli. Kaks alumiini yokea + uudet u-jointit shipattuna suomeen noin 186 usd. Maksukin onnistui Paypalilla tai suoraan Visalla. Laittelen infoa tänne jos näpit palaa, mutta ainakin toistaseks on näyttänyt hyvältä.
     

Kerro tästä muillekin!