1938 chevrolet business coupe

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja timopajala, 25.10.2024.

1. timopajala

timopajala Gearhead

No niin uusi projekti alkaa tässä ja siitä hieman videon pätkää taas:

eeko, Vuppe, esmi ja 6 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  2. timopajala

timopajala Gearhead

Ajokorkeuden ihmettelyä jne

Kustom STW, Vuppe ja esmi tykkäävät tästä.
  3. timopajala

timopajala Gearhead

Tuli aivan väärän auton syyläri tossa projektin mukana mutta laitoin sen sopimaan sinne. Tarkoitettu johonkin isompaan Fordiin. Flektin kanssa melkein 17cm paksu möhkäle nii täytyy antaa vähä rälläkkää originaali kiinnikkeille :D

No siel oli alarauta jo valmiiksi katkaistu ja hitsattu aivan väärään kohtaan et sikäli ei merkitystä. Vedin sen uusiks poikki sitten vaan ja täytyy keulan pellit kasata viel kerran kokonaan ennen kun hitsaan alareuna taas takasin paikalleen. No syylärin kiinnikkeet miltei tehty kokonaa.

4. max

max Double Gearhead

Hieno projekti ja tulee varmasti seurattua tätä.
    En tiedä minkä henkinen laitos on tulossa,mutta mä näen heti tuossa ainesta siihen,että olis 60-70 luvun psykedeelinen maalaus ja riittävän korkea ja erilainen tyyliin "Street Freak" suuntaus.

Edit.Tällaisen vanhan äijän on vaikea ymmärtää "tontitukset" ja Hondan vanteet.

Muokattu: 2.11.2024
    LPV ja timopajala tykkäävät tästä.
  5. Näin viikonloppusin tulee aamusta Kutoselta Texas Metal -sarja. Se on just sitä ihteään. Välistä katsoo mielenkiinnolla ja välistä alkaa ahistaa. Sorry offtopic..

timopajala tykkää tästä.
  6. timopajala

timopajala Gearhead

Joo oon tota Texas metallia katsellut ihan rakentelun silmäkulmasta vaikka ne autot siinä ja niiden tyyli ei mua kiinnosta. Mä teen ehkä enemmän sellaiseen pro touring tyyliin aina nää mun autot. Eli ajettavia mut sellaisella semi race hengellä jne.

7. timopajala

timopajala Gearhead

Mulla sellane pro touring tyyli mistä itte tykkään..tähän tosin ei mitään ruiskonetta ole tulossa mutta 4linkki perä ja edessä putkitukivarret jne. Perus kaasari 350 ja 700 luota perään. Peränä moparin 8 3/4 lukolla. Coiloverit edessä ja takana

8. timopajala

timopajala Gearhead

Hieman projektia eteenpäin

Visa, Ace66, Kustom STW ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  9. Chevette

Chevette 3rd gear

Tässä taas seurattava projekti,tyyli ja tavoiteltavat toleranssit 10+

timopajala tykkää tästä.
  10. kardan

kardan Gearhead

On tähän asti konepellit ollut suht sopivia, keula näyttäisi olevan hieman alaspäin koriiin nähden, kokeile maskikehyksen ja runkon väliin kuuluvat sovite "eriste" palat, alunperin taitaa olla lähempänä 20mm samalla Korjaantuu lokarien rako, konepelti ja maski saavuttaa lisää taka Kenoa.
    PS. Korin ja rungon välissä on myös eristys joka nostaa ja muuttaa kulmia

timopajala tykkää tästä.
  11. timopajala

timopajala Gearhead

Aivan totta joo sinne tulee se noin 4mm paksu kumi miä tottakai muuttaa kulmia myös melkoisesti. Joo täytyy maanantaina hakea etrasta sinne jotain sopivaa tavaraa nii ei tuu sit yllätyksiä kasaus vaiheessa :)

12. timopajala

timopajala Gearhead

Kiitokset :)

13. timopajala

timopajala Gearhead

Nyt kun tänään 2h mallinsin noita peltejä nii Alkaa näyttään jo hyvältä eli peltitöitä ei vissiin tarvii tehdä juuri lainkaan. Vaati tosiaan monenmoista vääntelyä ja kääntelyä et ne alkoivat istumaan. Teen niihin Nyt kohdistus tapit joka paikkaan että ne on sit helppo laittaa maalauksen jälkeen paikkaansa

Ftw- ja LPV tykkäävät tästä.
  14. timopajala

timopajala Gearhead

Konepellin sovitusta jne

esmi ja Vuppe tykkäävät tästä.
  15. timopajala

timopajala Gearhead

Konepellin saranat yms saatu tehtyä
    Hieman hifistelyä viel ja hitsauksien viimeistelyä

esmi tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!