Olis magee mun Impalaan! Mut ei tuu tähän, vaikka jossain vaiheessa oli mietinnässä. Olishan se upee kustomissa!
Juu,kyllä Customissa pitää olla jotain muuta kuin nämä yleisimmät. Jos elämä olis pelkkää kokeilemista,niin edellä mainittu Street Dominator vois olla mielenkiintoinen kokeilu,sillä se on X-sarja ja plenumi on Spread Bore eli Quadrajetille 70-luvun hamassa meinattu. Jos sen tarviit jossain vaiheessa,niin hinta on 100e,mutta hevosvoima ilotulitusta en voi luvata.
Ei sentään ihan hulluttelemaan ruveta Kävin tallissa visioimassa, kun ei pystynyt takavalojen upotusta aloittamaan(ostin taannoin valmiiksi reikäsahan terän, 10mm. liian suuren, enkä jaksanu enää kauppaan). Kuuskolmosen vanha, kosteuden ja auringon käpristämä hattuhyllyn pahvi oli passeli kruiser skirttien hahmotteluun. Sitten vähän summittaista mittailua ja teippiä. Pahvin kaarikin oli aika hyvä. Myöhemmin piti käydä tallissa sammuttamassa kompura, mutta ei malttanut olla kokeilematta bolt cuttereita. Vois aavistuksen terävämmän nokan tehdä konepeltiin. Lokarin kulmaankin tuli idea, vaikka ensin ajattelin alareunan irroittamista ja korvaamista suoremmalla pellillä. -Jake- ps. huomenna on keskellä päivää vapaatunti, niin poikkean matkahuollossa..
Ai ristus, nyt on komiaa!!!!!!! Edelbrock X1 6*2 CrossRam, tuon kehtoo melkee jo straippaa konepeltii!
Ja -tytöt.. Kyllä! Veit sanat suustani.. Katselin tämän videon: Eli tuo toimii niin, että noi keskimmäiset kaasuttimet on primäärikaasareita ja sitten jossain vaiheessa tulee mukaan noi nurkissa olevat sekundäärikaasarit?
Ai hitto!!! Helpottu muuten konehuoneen viimestely just ihan älyttömästi, mikään muu ei siellä enää vedä katseita puoleensa kun toi patteristo asustaa koneen päällä!! On ihan Ä-L-Y-T-T-Ö-M-M-Ä-N hieno!! Kyllä voikin kuva yhdestä osasta, vielä toisen projektissa, tuoda hyvän tuulen tullessaan!
Miguelos; itsellä ollu ihan sama käsitys (täytyy myöntää, että olen hyvin vähän vasta perehtynyt settiin). Järjestyksen vois kuvitella olevan tuolla tavalla. Tänään en ehtinyt vielä paremmin tsekkailemaan. Paitsi, että yksi kaasari on jumissa. Sisälle en kurkkinut. Puhalluskaapissa on lasikuulat odottamassa ja testailin PGn häntään. Iha jees. Sinolia päälle. Mahtaakohan loppukuori mahtua kiinankaappiin -Jake- ps. kiitokset Hemalle.
Jep nappivalinta toi imari. Ehkä rootsahdin voittaa tuon,mutta kyllä joka Pirkko ja Pekka on heikkona kun sanoo että konepellin alla lymyää kassillinen kakskurkkusia.
6-pack sanan varsinaisessa merkityksessä. Ja jos alkaa tökkimään säätämisen kanssa, niin laittaa reunakaasareiden alle "sokeat adapterit".
Iltahommelit oli taas peltiä. Lokari idea. Naputtelin nopeesti viilapenkissä muodon: Tai sitten jos muoto jatkuiskin.. Toisen takavalon testasin. Ensin reikäsahalla kiekko ja sitten isommalla terällä pala irti. 1949 Chevyn parkkien pohjat sopii just mukavasti pohjalle. Linssinä Marimekon tuikkuastia Tohon reunaan pitää kyllä vääntää pyöreyttä, ettei jää ikävää pykälää. Onneks on ens viikolla talviloma, niin ehtii jotain tehdäkkin! -J-
Ja tosta takavalosta piti sanoman että jos ton sivulistan linjaa jatkas tohon takavalon kehykseen. Tois jatkuvuutta kylen ja peräloosterin linjoihin.. Keep up the good work......