1963 Impalan Cadillac 500 vaihtuu Chevyyn.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja Seevu, 26.6.2020.

  1. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Navat on MH 270 2167
     
  2. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Wilwood vastasi ja sanoivat, että noi satulankiinnikkeet on taka-akselille, vaikka niiden omassa data-sheetissa on juurikin samat numerot. Hommaa selvitellään..

    -J-
     
  3. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    No juu, toivottavasti Wilwoodilta löytyy oikeat osat sulle. Varmaankaan ei siinä jutussa napa mene vaihtoon mutta jos niin käy niin tarjoa noita mulle....
     
    Seevu tykkää tästä.
  4. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Nyt haluavat vielä levystäkin numeron. Kaikki muuthan mä katsoinkin jo :rolleyes:

    Sanoivat, että tolla navalla ei oo merkitystä. No hyvä asia on, että pitkän hiljaisuuden jälkeen ovat alkaneet vastailemaan. Josko tähän selvyyttä saataisi.

    -J-
     
  5. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Kauden ensimmäinen hinurikyyti oli tuossa vajaa kuukausi sitten. Bensapumppu lakkasi yhtäkkiä toimimasta. Mittailin jännitteet ja kaikki oli tankille saakka ok. Kaivoin pumpun ulos ja vaihdoin varapumpun. Palikat takaisin ja taas mentiin.

    Vika kumminkin uusiutui, mutta onneksi kotipihalla. Tankki pois taas ja pumppu esille. Pumppu toimii (kuten vanhakin), mutta Holleyn anturin läpiviennin sähköliitin katkaisi virrat, kun sitä hipaisi. Tiukoin mielestäni liittimen hyvin, mutta taas sama homma tänään (kotipihalla). Taas kaikki auki ja nyt liittimet juottamalla kiinni. Pitäis toimia!

    Murheenkryyni oli kuvan harmaa liitin. (Samalla tuli varuiksi vaihdettua ufon mallinen paineensäädin ja kiinnityksen varmistin vielä rautalankalenkillä)
    [​IMG]

    Muoviliitin veke, uudet liittimet juottamalla johtoon ja pinneihin. Liimapintainen kutistesukka päälle.
    [​IMG]

    Samalla, kun auto oli levällään otin sniperin irti, laitoin kaikkiin suuttimiin nippusidevarmistuksen ja vihdoin keskitin läpät. Kaasuvivustoa nopeasti entrasin ja sain avautumaan 68% sijaan 82%. Vähän vielä jatkoa polkimen vipuun, niin saa kaikki 100%

    Nippusiteet yhdessä suuttimessa. Tämä me laitettiin Eeron kanssa jo aikaisemmin, koska liitin oli rikki.
    [​IMG]

    Nyt on kaikki varmistettu.
    [​IMG]

    -Jake-
     
    4d sedan, Isamu, Arkkumies ja 1 muu tykkäävät tästä.
  6. Bongasin tänään taas kovin samannäköisen Chevyn Turku Kustom Show:ssa..:D;)
     
    Seevu tykkää tästä.
  7. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Siellähän me. Ja yllätykseksi serkkukin oli tullut caddyn kanssa. Jäätiin sitten palkintojen jakoon saakka.
    Olisit tullu morjestaan!
    -J-
     
  8. Saattaa olla, että näin sinut, mutta en ollut ihan varma. No ehkä mä ensi kerralla tulen jutustelee.
     
    Seevu tykkää tästä.
  9. Ducky-13

    Ducky-13 Gearhead

    Menikö noi wilwoodin jarrut muutes..?
     
  10. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Tallissa lojuu. Meni vähän motivaatio, kun Wilwoodilta ei saanut oikein yksiselitteistä vastausta, että mikä osa mun nyt pitää vaihtaa ja kotimainen maahantuoja ei edes vaivautunut tavalliselle köyhälle kuluttajalle vastaamaan.
    -J-
     

Kerro tästä muillekin!