1963 Impalan Cadillac 500 vaihtuu Chevyyn.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja Seevu, 26.6.2020.

  1. Seevu

    Seevu Double Gearhead

  2. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    ATF on sen verran notkeaa, että sen saa tynnyristä laatikkoon lappoamalla. Oon tainnut joskus niin tehdäkin.
     
    Seevu tykkää tästä.
  3. Seevu

    Seevu Double Gearhead

    Siellä on pohja ja öljyt sisässä. Pistin käymään ja ihmettelin uutta ääntä. Kaikki samalla tavalla kuin aiemmin.. paitsi turbiinin suojakoppaan laitoin uuden pultin. Koppa on muovia ja oli kiristynyt väärään asentoon, kun kiinnitysreikä soikhio. Pärinä lakkasi, kun pultin löysäsi ja kiristi uusiksi.

    Nyt on kaikki sujunut niin helpolla, että mahtaako kohta kosahtaa kunnolla..
     
    LPV ja Ftw- tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!