1970-1971 Plymouth Furyt

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja BigBlockHead, 1.11.2005.

  1. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Jups, yks mun heikko kohta on nää 70-71 furyt, joten niitä tulee ja menee vastaisuudessakin. Korimalli on hieno ja täällä härmänmaassa niitä ei tosiaankaan ole yhtään liikaa...

    Ei muutaku ala kerätä käteistä, hommataan sulle 70 furyavo niin kauan kuin niitä vielä järkihintaan saa. 8)
     
  2. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Pitää varmaan ruveta laittamaan rahaa sukan varteen... :eek: En silti tiedä minä vuonna taatelia on tarpeeks. :rotfl: Jos rupeis kulkeen dösällä (niin varmaan) ja laittas kaikki bensa/vakuutusrahat säästöön, niin sitähän ajelis jo ens kesänä avolla. :eek:
     
  3. 3191699

    3191699 1st gear

    Tää on paras kohta Rampen ja Naukkiksen elokuvasta ja tätä tuli kelattua muinoin monta kertaa video-aikana uudelleen ja uudelleen, vaan eipä silloin huomannut tuota yksityiskohtaa.
    Tästäkö lie alitajuntaan iskeytynyt tuo komea fury, koska sellainen, tosin -70 sport fury on itsellä nykyisin päivittäisessä ajossa näin lumettomaan aikaan...
     
  4. M.Lohikoski92

    M.Lohikoski92 1st gear

    Plymouth fury 71'



    Tuo kyseinen Fury majailee nyt minun tallissani Kurikassa ja koneena pyörii jossain vaiheessa mainittu 440 moppe. Ostin auton Haapajärveltä helmikuussa 2011. Auto on muuten siistissä kunnossa, mutta aika on jo sisustaan päässyt puremaan joten jonkinnäköisiä muutostöitä on tulossa :D
     
  5. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

  6. Tomi K.

    Tomi K. 1st gear

    [​IMG]

    Onko tosta -70:sta Furysta mitään tietoa, että missä päin majailisi nykyään.
    Isäukon vanha fury niin haluaisi hieman tietoa nykykunnosta.
    Lahdessa päin majaili joskus 80:luvun puolessa välin ja kuten kuvasta näkyy niin rekkari ??-463. Ei rekkaria muista niin ei löydy minkäänmoisia tietoja.
     
  7. Remu63

    Remu63 1st gear

    N-alkuinen kilpihän tuossa varmaan on.Kokeile Trafista NM,NN tai NK-463
    haulla.Jollakin luulis tärppäävän.
     
  8. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

  9. Tomi K.

    Tomi K. 1st gear

    Kiitoksia ,Tuota kirjaintahan myö puolisokeat haeskeltiinkin eli rekkari oli nm-463 ja nykyään majailee ilmeisemmin hämeenkoskella päin.
     
  10. dart -66

    dart -66 Gearhead

    ^ Tuo on ollut kaverilla vuodesta 2000, jolloin haki sen Hämeenkoskelta purkuun. Ei ole kuitenkaan paalattu.
     
  11. tniitty

    tniitty Gearhead

    olisko kellään tai tiedossa kellä olis -70 fury lll:sen vasen takavalon linssi myytävänä.tietenkin siis ehjä halkinainen on jo omassa avossa.
    040-5675236 tero.
     
  12. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Mulle kelpais kokonainen Sport Fury GT 1970.
     
  13. Tunnel Ram

    Tunnel Ram 3rd gear

  14. 300

    300 2nd gear

  15. ss-65 2d coube

    ss-65 2d coube 1st gear

    Onhan semmonen sun tutulla korsnäsin lähellä ja saihan tota GT.tä sixpacillakin ja semmoinen kaasaripaketti on just myynnis graigslistillä peten nurkilla...
     
  16. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Se on 1971. Ihan eri tarina ;)
     
  17. cuda69

    cuda69 Gearhead

    tuntuu Fury olevan maailman paras auto,ni ostakaa tuo minun -71 farkku :)
     
  18. NUS-50

    NUS-50 3rd gear

    Kiinnostaisi tietää meikäläisen auton aikaisemmista vaiheista Suomessa. Tumma met vihreä 318+904 '70 Sportti. Sen verran otin selvää että 2008 tuotu Suomeen ja vissiin jossain Lahden suunnalla ollut K.M. nimisellä herralla, mahtoikohan sama mies tuoda maahan.JOA aikuinen rekkari ollut, nyt JGC. Itse ostin auton kaverilta joka muistaakseni oli jostain Riihimäen läheltä.
     
  19. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Mahtaako kenelläkään olla 1970 Sporttia, joka pyöri pitkään mm. Keminmaalla ja Kolarissa. Tämä siis 1980 -luvulla. Punainen auto valkoisella katolla, slotit alla.
     

Kerro tästä muillekin!