1971 chevrolet monte carlo "Del Monte"

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja Isamu, 13.4.2020.

1. Isamu

Isamu 3rd gear

Lakesteel
    "Vedin reilusti epoksia Monte Carlon kattoon, ennen sitä kittasin isoimmat heitot, viimeistely jää sitten maalarille. Huomenna ikkuna-aukot valkoseks ja sit se olis siinä mun osalta..."

Sovin jo tutun autokiillottajan kanssa ens keväälle projektin kun käy koko auton yli 1-stepillä niin kiilto kohdalleen.

Muokattu: 9.9.2022
    rekkamies, esmi, Gary Grand ja 11 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  2. Isamu

Isamu 3rd gear

Lakesteel
    "onhan siinä pieni ero havaittavissa, vielä kun saatas ikkunat paikalleen ja auto maalarille... [​IMG][​IMG]"

Ennen!

Jälkeen!

faffeli, Mija, Polara ja 17 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  3. Ace66

Ace66 3rd gear

Mukavaa seurattavaa kun hommat tehdään kunnolla ja oikomatta.:)Tämä on kyllä tosi hieno laite varsinkin nyt jos vinyyli jää historiaan.

Visa, laakkius ja Isamu tykkäävät tästä.
  4. Isamu

Isamu 3rd gear

Tänään tuli putsailtua montea parhaani mukaan, paineilmaa ja imuria jotta saa kaiken puhallushiekan, hiomapölyn, metallijätteen yms veks sisätiloista ja raoista. Olis helpottanu jos olis ottanu penkin ulos, mutta en alkanu yksin painimaan sohvapenkin kanssa.

Hyvä tovi siinä menikin ja olen liki tyytyväinen, vielä hieman tarvii panostaa, nyt vaan loppui aika kesken ja alkoi jo väsymys painaa.
    Vanha tehdasbitumi paikoitellen kohtuu korppua evästä niin käydä hakemassa paketti tuoretta ja liimailla paikalleen niin voikin haaveilla maton asennusta takaisin :)

Muokattu: 22.9.2022 klo 21:31
    faffeli, Seevu, esmi ja 1 muu tykkäävät tästä.
  5. Mr_MilleR

Mr_MilleR Gearhead

Nyt kun on sisusta purettuna kannattaa maton alle laittaa kunnon äänieristys. Ei ole paha homma liimailla STP:tä tai jotain vastaavaa. Itse olen Chevelleen laittanut ja hiljeni ihan selkeesti.

Seevu ja isalmela tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!