1971 Pontiac Le Mans / GTO aurauskulmat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja maxvo2, 6.4.2020.

  1. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Le Mansiin pitäisi ohjauskulmat säädättää.
    Tehtaan manuaalissahan arvot ovat rättirenkaille.
    Millaisilla arvoilla nykyisille vyörenkaille kannattaa säädättää?
     
  2. xarper

    xarper Gearhead

    Casteria niin paljon ku saa vaan, siitä ei kannata tinkiä.
     
    1purehell tykkää tästä.
  3. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Kannattaa vaihtaa ne ylätukivarren kiinnityspalikat niihin offset-mallisiin. (Suoria ei ainakaan rockautolta edes enää saa) Se helpottaa huomattavasti kulmien säätöä.
     
  4. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Nyt on mentävä orkkis akseleilla. Kaikki puslat vaihdoin viime syksynä..
     
  5. 3964

    3964 3rd gear

    Casteria niin paljon kuin saa,renkaista riippuen camberia korkea kapea rengas -0.5-1.0°

    Matala leveä rengas camber lähelle 0

    Aurausta ? Hieman auraukselle.
     
    xarper tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!