2/4 ovisen lattiamaton erot, 62 newport?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Verhoilu ja sisusta', aloittaja newpo62, 28.1.2014.

  1. newpo62

    newpo62 1st gear

    En meinaa löytää edes rapakon takaa, lattiamattoa -62 newporttiin . 4 ovinen siis kyseessä, olen ajatellut tilata 2 ovisen maton ja katsoa saako sitä käymään .
    Olisinkin kaivannut tietoa, onko lattiapellin muodossa eroa ? Vai onko suurin ero maton pituudessa?

    Jos jollakin tietoa asiasta, olisin kovasti kiitollinen.
     
  2. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Yleensä noissa matoissa on varmaan 30cm ylimääräistä joka suuntaan, eli jos muodoissa ei ole suurta eroa, niin todennäköisesti sopii paikalleen.

    Eikä ne muodotkaan ole niin justiinsa... :odroll:
     
  3. JTE3

    JTE3 Gearhead

  4. newpo62

    newpo62 1st gear

  5. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

  6. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Eikös noissa 2/4 ovisissa oo tolpat eri kohdissa, joten maton reunoissa voi olla eroja.
     
  7. newpo62

    newpo62 1st gear

    Ei löydy automaattiin mattoa, manuaaliin kylläkin . Äkkisiltään olettas just toisin.
     
  8. newpo62

    newpo62 1st gear

    Käväisin sivulla, ymmärsinkö oikein ettei löydy kuin med gray?
    Voitko valaista tuota minulle, jos enempi sinulle tuttu paikka. Onko rahti ollut mitä luokkaa?
     
  9. Caideman

    Caideman 1st gear

    Niemensivulta saa tilattua AutoCustomCarpetsin matot. Sellaisella värillä ja pinnalla jolla haluaa. Hinnat siinä 220 - 250€/matto. Impalan matossa sovitus oli hyvä ja löyty vielä passeli värikin. :)
     
  10. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Tuossa Newport sivussa täytyy olla, jotain vikaa. New Yorkerin sivulta, joka varmaankin on sama löytyi 4 perusväriä. Erikoistilauksesta pitäisi löytyä 200 väriä lisää. Kysymyksiin on vastattu hyvin iney@autotrimsupply.com, myöskin rahdista. Minulle matot tulleet nimimerkki impala68 kautta = minä olen tilannut ne toimittajalta impala68 välittäjälle North Carolinaan ja sieltä ne ovat tulleet Kotkaan konttirahdissa. Ja hyvin on toiminut. Rahti suoraan Suomeen tahtoo olla paketin koon vuoksi arvokas. Viimeksi näytti olevan USA;n sisäinen rahti 57USD kahdelta matolta yhteensä.
     
  11. newpo62

    newpo62 1st gear

    Sain tietoa, että yorkkeri olisi reilu 4 tuumaa pitempi akseli väliltään?
     
  12. newpo62

    newpo62 1st gear

    Pituus ero tuntuisi olevan tuliseinästä eteenpäin ( pitemmät lokasuojat/konepelti ), joten saman maton pitäisi käydä.
     
  13. ZYN-5

    ZYN-5 Gearhead

    Löytyy Löytyy, Ebay on taas kova sana. Tilailin sellaaset 5-6 vuotta sitten jenkeistä ja hyvin passas, ehkä keskitunnelin kohta oli hieman huonosti istuva mutta sekin menis paremmin kun laittais vylliä alle lisää

    Ja sama käy kaikkiin, ainut ero siis 2 tai 4 ovinen. Reunoilta tais joutua leikkaan siivua, ovien kohdilta...ei muuta vaikeutta.
     
  14. newpo62

    newpo62 1st gear


    No niin, tilasin maton Niemensivulta,nyt pitäisi vain malttaa odottaa.
     

Kerro tästä muillekin!