2- tai 4-pilari nostureita??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja 300 64', 28.9.2005.

1. 300 64'

300 64' 1st gear

onko jollain tarjota uusia tai käytettyjä?? pistäkkää tarjouksia, niin tehdään kaupat

2. pontso

pontso Gearhead

kysäseppä paikallisilta öljyn vaihtovirmoilta että keneltä tulee niiden nosturit ja pyydä numero ja soita sinne ja kysy käytettyä niiltä , määräaikais leimat laittaa nosturit eläkkeelle (muistaakseni 8 - 10 v.)ja myös liikkeiden lopettamisen johdosta .

3. 300 64'

300 64' 1st gear

kiitos ajatuksesta

4. Erppa

Erppa Gearhead

tecalemit myy uusia , ja tarvittaessa jobbaa vanhankin jos käy purkaa sen paikan päältä ennen uuden asennusta , muuten menee romuiks.

Just oli pörssissä 450 eurolla kaks pilari perjantain lehdessä ja torstai aamuna oli jo menny :(

Kysyntää on...

Vanhoissa nostimissa on kuormaus taulukot niinkuin miten auto pitäs tassuille sijoittaa ja jos uudessa nosturissa lukee vaikka 2,5t niin se kestää nostaa sen vaikka kahdella tassulla...

5. B 50

B 50 Gearhead

Täältä joutais 4-pilarinen.

6. Anonymous

Anonymous Guest

Asiaa sivuten, mites paljon pitäisi tallissa olla korkeutta jotta tuollainen 2 tai 4 pilarinosturia voi fiksusti käyttää?

7. Anonymous

Anonymous Guest

Asiaa sivuten, mites paljon pitäisi tallissa olla korkeutta jotta tuollaista 2 tai 4 pilarinosturia voi fiksusti käyttää?

8. Erppa

Erppa Gearhead

ittes pituus + auton öljypohjasta kattoon...

Mullakin talli sen verta matala , että jotain matalaa muskelia mahtus just nostelee mutta ei ihan suorana seisomaan. Helpottaahan sekin kun saa edes akselit ilmaan ja ei tarvi ainakaan selällään olla

9. B 50

B 50 Gearhead

Meni jo...

10. 300 64'

300 64' 1st gear

niin tietty.. sanos nyt vielä mitä se olis maksanu niin saan kiukutella oikein kunnolla

11. MikkoV

MikkoV Gearhead

Ite ostin Suomen Työkalu nimisestä firmasta tuusulasta NussBaum merkkisen 2-pilarin, muistaakseni 2250e+alv, liikkuvilla osilla 5v. takuu, 3t lattiavapaa malli. Oon ollut enemmän kuin tyytyväinen jo pari vuotta ostokseeni.

12. B 50

B 50 Gearhead

Se oli kadonnu tallilta jo viikonlopun aikana. En vaan ite ollu ajan tasalla. Kauppasummastakaan ei ole tietoa.

13. HarriS

HarriS 1st gear

Mulla harjakattoisen tallin sisäkorkeus tasakertaa 3.2m ja keskellä 4m. Hyvin riittää henkilöautolle vaikka olis konepelti auki nosturilla.

14. formula

formula 1st gear

mulla 3.6m henkilöauton voi nostaa tappiin asti mut paku (vw transp.) joutuu vähän jättään alemmas.
    Mulla oli 2 pilarissa ajettu nostomutterit loppuun ja jo toinenkin "turvemutteri" oli korkannut, mut eräs sorvaaja teki mallin mukaan uudet..

15. hannux

hannux 1st gear

KwikLift

Asiaa sivuten:
    Amerikassa on KwikLift-nimistä ajosiltasysteemiä kaupan.
    http://www.kwiklift.com/
    Onko kellään käsitystä asiasta?

16. laakkius

laakkius Gearhead

jaa, ja mä kysin viime viikolla samaa ja hinta oli 2750e+Alv... :(

17. Erska

Erska Gearhead

Itse olen pidemmän aikaan ettinyt semmoista saksinosturia mikä on maanpinnalla,nostaa yli 3200kg ja nousee yli 2metriin. Ja tämän täytyisi olla helmoista nostava saksinosturi.

Nyt taisi löytyä se "oikea" mutta mikäköhän mahtaa olla hinta?

JA saako suomeen?

Ruotsin pojilla Suomenkielentaito vähän vielä minua pahemmin ruosteessa.
    http://www.autonostimet.com/
    www.powerrex.net

Ja nosturihan on SL-D34X

Tässävielä puolalaisia hintoja. Tuntuu aika korkealta tuo 3800€. Tosin Puolassa voi olla kalliimpaa?

Olisin todella tyytyväinen jos joku valaisisi asiaa. Tietysti muitakin kriteerini täyttävää mallia voi ja pitää ehdottaa. :D

18. mhj

mhj 1st gear

Heh, Bengts Bilmaskiner. Tuolta ostin oman 2-pilarinosturini, Eurolift merkiltään. Hyvin on reilun vuoden toiminut harrastekäytössä.

19. Erska

Erska Gearhead

Mahtaakohan tuosta 34000kr hinta tippua jos tinkaa?

Tai tuoko joku Suomeen tuota nosturia? Ei kiinnostaisi vieläkään maksaa tosta 3600€skoa.

20. amis

amis 1st gear

:) :)

Yritä löytää erska jostain käytetty nosturi, hinta jonkin verran halvempi kuin uusissa :wink:

Kerro tästä muillekin!