Vielä kerran koitetaan uusilla päivämäärillä. Jos näillä ei onnistu niin sitten täytyy heittää pyyhe kehään tämän vuoden osalta. Kisat 22.08.2020 Varapäivä kisoille 05.09.2020 Paikkahan on sama eli Hyvinkään lentokenttä.
Ainakin viime vuonna sai paikan päällä luvan ajaa kaasuilla. Kannattaa kysyä kilpailupäälliköltä mikä on meininki.
BL:t ajanevat power addereilla varttia. Mun pitäisi lajitella / kisata Street Slidea ilman NOSsia ja vetää BL-kisat NOSsilla. Sehän olisi epäreilua jos mä lajittelisin D-luokkaa NOSsilla. Voidaan tiukan paikan tullen pitää pullo kiinni koko tapahtuman ajan jos yo. häiritsee liikaa järjestäjiä D-luokan kaavion laskemista.
Mun mielestä vähän erikoinen toi systeemi. Ajat D luokassa lajittelut ja kun kaaviot tulee on mustan listan autot mukana. Taatusti syö osallistujia ihan tosta D luokasta. Itsellekkin tuli yllärinä viimevuonna ja olin viimenen joka mahtu mukaan kaavioon.Ulkopuolelle jääneille tuli yllärinä myös tuo mustan listan mukaanottaminen.
Ei kai siin mitään jos on ilmottautunut black list autolla C:hen tai D:hen ja maksanut sen osallistumismaksun.
Juuri näin. Edellisinä vuosina osa BL-kuskeista halusi osallistua mukaan itse Street Slide kisaan ja ilmoittautuivat C tai D-luokkaan ihan normaalisti. BL-vedot ajettiin lajitteluvetojen yhteydessä, joka ei häirinnyt ketään ja sen jälkeen C tai D-luokkaan ilmoittautuneet BL-kuskit ajoivat sulassa sovussa listan ulkopuolisten kanssa itse kisaa normaalisti. Kaasuilla sai viime vuonna vetää Hyvinkäällä oli BL-kuski tai ei. Miten näiden BL-autojen osallistuminen itse kisaan vähentäisi muiden osallistumismäärää ei ihan avaudu, samat autot voisi kuitenkin osallistua Street Slide-kisaan vaikka ei ajaisikaan listaa? BL-fiilistelyfotoo Hyvinkäältä vuodelta 2018
Mun pointti oli ihan se että jos asiasta tietää etukäteen niin ei tuu suru puseroon. Mun vieressä oli joku Camaro ja kuulun ku puhui megatsulle että mitä vittua, ei olla kaaviossa vaikka ollaan lajiteltu kavioon. Mulle ihan sama millä vetää ja ketä mut siitä olis voinu olla info. Siellä isolohkoissa kuitenkin 11 ja 12 s autoja suurin osa ja skipattiin viimevuonna ulos kaaviosta eikä kenelläkään sitä tietoa ollut.
Sade tuntuu olevan vakiokeli Street Slide:ssa nykyään, järjestetään se milloin tahansa...olisipa ollut eilen Olikohan se toissa vuonna vai sitä edellinen kun nelikot (Jeep ja Uskalin C300 AWD) vetelivät kaatosateessa täyttä häkää...hyvältä näytti ja pitoa tuntui piisaavan mainiosti
Varsin oli sosiaalinen tapahtuma, kelloja vastaa ei ajettu. Varapäivää ei ole, koska se olisi järjestetty jos koronan takia ei olisi tänään pystytty tapahtumaa järjestämään. Muutama kuva sudittelusta https://kuvia.1g.fi/kuvat/2020/NNc+Street+Slide/