29 Chevy liikkeelle. Miten?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Anonymous, 26.8.2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Meni vai?
     
  2. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

  3. janiluo

    janiluo Gearhead

    Ihan vaan alkuperäiseen aiheeseen hetkeksi palaten...

    Juttelin tässä juuri kaverin kanssa joka on rakentanut vastaavan 29 letukan ja on perillä viimeisistä kiemuroista. On kuulemma halukas jakamaan tietoaan mutta en viitsi sen puhelinnumeroa laittaa tänne.
    Koska en voi nimettömälle lähetellä yv:tä niin joudut laittamaan yhteystietosi mulle päin mikäli haluat kaverin numeron.

    t. Jani

    Voitte jatkaa :lol:
     
  4. B 50

    B 50 Gearhead

    Volvon B36 vois olla mielenkiintoinen vaihtoehto. Aika painava, mutta toi 3,6litran koko, muistaakseni 110hp tehoa, saattais saada suht helposti leimattua. Ulkonäöltaa vastaa Studebakerin mottia, veneversioissa ollu hyvännäkönen imusarja kahdelle kakskurkkuselle (amerikan) Strömbergille.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tarkennus vielä:
    Jos vaihdan suomi-autoon YLI 35% osia, niin onko kanta-autokatsastus pakollinen?
    Eli voiko akselistot&jarrut ym joille ei poikkeuslupaa tarvitse vaihtaa surutta vaikka 35% raja ylittyisikin?

    Ja osia voi siis olla vaihdettu 35% jo ennen kanta-autokatsastusta?
    Ja ne sitten vähennetään tuosta 50%(49%) "kiintiöstä"

    Ymmärsinkö oikein?
     

Kerro tästä muillekin!