295?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja koovee, 1.2.2007.

  1. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Onko sulla myös edessä rättirenkaat ? Vaikka tuskin tien päällä kukaan kyselee. Onko kyseessä käyttöauto ? En ehkä olis käyttövehkeeseen hommannut katusliksejä, joilla ei kovin montaa tuhatta kilometria pääse.
     
  2. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Kuvien perusteella ton vanin käyttötarkoitus taitaa olla enempi näyttelykäyttö, vai kuin? Muutoin voi tulla yllättäviä tilanteita liikenteessä noiden Hoosierien kanssa eli kadulla ja tiellä kannattaa ajaa sit maltilla, pito voi loppua jossain tilanteessa aikas äkkiseltään. Noi Quick Timet vastannee kokolailla samaa mitä meillä oli rallipikupissa olleet Mickey Thompsonin Sportsmanit ja aika veikeet nekin oli esimerkiks jos tien pinta oli yhtään kostea ja niinkuin keväällä ja syksyllä iltasella kovin kylmä :p Olis pitäny varmaan aina paikalta lähtiessä lämmittää renkaat pikku burniksella :rotfl: Ja sen kyllä huomas että aika urasia nää Suomen tiet on ja jännästi se muljahtelee milloin minnekin päin sellasesta urasta :p Ne tosin oli vieläkin leveemmät kuin noi.
    Eikä muuten kyselleet (hoksanneet?) muutoskatsastuksessakaan tota että siinäkin oli vyörenkaat edessä ja noi M/T:thän oli nekin rättirenkaat :wink:
     
  3. koovee

    koovee 1st gear

    vani on tosiaan täysin näyttely käyttöön....
     
  4. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Noista kuvista ei vielä kovin paljon näe, mut vaikuttais että voi olla ihan komea laite :D
    Ja kun ajelee ne sit ilmeisen vähäseks jäävät cruisailut vähän maltilla ja välttelee sadekelejä niin kyllä noilla Hoosiereillakin pärjää, ulkonäöllisestihän ne on tosi 8)
     
  5. Chevy-74

    Chevy-74 1st gear

    Asialliset pallot 8)
     
  6. Chevy-74

    Chevy-74 1st gear

    Ootkos muuten levittäny noita starulevikkeitä, vai tehny kokonaan uudet kuidusta?
     
  7. koovee

    koovee 1st gear

    levikkeitä on venytelty lisää 4 cm.. kuvia tosiaan voi löytyä osotteesta taivalkoskenmoot-kerho.com ja vani kävi vappuna nappaa oulun american car show:ssa van/truck luokan kolmannen pytyn..
     
  8. kuisma

    kuisma 3rd gear

    295

    Vähän oon ehkä :oops: myöhässä mutta mulla oli vanissa 295/50-15 8" vanteella ja oli hyvän näkönen ainakin. Tosin rengas tuppas kuluun reunoilta, että en tiedä olisko 10" parempi sitten kuitenkin.
     
  9. Chevy-74

    Chevy-74 1st gear

    Re: 295

    No ei kyllä kovin hyvännäköinen ole, kun itselläkin ollut tuollainen yhdistelmä Caminossa, aika paljon pullistuu reunat ulos, tulee sellainen donitsi. Kymppi vanne oli huomattavasti parempi.
     
  10. Chevy V8

    Chevy V8 1st gear

    On kyllä komiat renkaat!! :D
     
  11. Chevy-74

    Chevy-74 1st gear

    Millaset noi liukuoven osat on jolla saa sitä takaosaa ulommas, jos käyttää levikkeitä/leveetä rengasta. Onko sulla kuvaa systeemistä? Pitäs itelle rakentaa moinen kanssa. Noita taitaa olla valmiitakin muutossarjoja myynnissä? Eikös sen osan täydy jotenkin liikkua lyhemmäksi ovi kiinnilaitettaessa.
     
  12. koovee

    koovee 1st gear

    no on aika monta vaihto ehtoa miten sen oven saa pelaa.. varmaan paras ja helppoki kun laittaa saranat ja lokinsiipi oven..itse kiirestä johtuen toteutin asian niinkin yksikertaisesti että oven aukaisu mekanismissä olevaa putkea jotkoin noin 10 cm. joten ovi aukeaa huomattavasti ulommas=) ja jos näyttää vielä ottavan kaareen kiinni niin ei muutaku laittaa esim kulma raudasta topparin aikasemmin koska oven tarvi todellakaan niin isolle aueta että normaalit ihmiset siitä sisälle mahtuisi.. sitten joudut tietenkin siirtämään myöskin tätä toista topparia johon rullat pysähtyy että ovi alkaa mennä kiinni auton kylkeen päin.. aianaki tarpeeksi vaikeasti selitetty=) mutta helppo homma.. tunti meni ku ite laitoin.. vähä raapii päätä ja pähkäilee ei siinä muuta oo lisää kuvia netti autossa alhaalla olevassa linkissä.. ja jotai kuvia voi löytyä myös www. taivalkoskenmoot.kerho.com


    http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... 1301463&PN[0]=cat_link_2&PL[0]=li
    stCategory.php?page=5@sortCol=@ord=@id=9@posted_by=@new=@update=
     
  13. Chevy-74

    Chevy-74 1st gear

    Kyllähän miula siihen yks patentti on olemassa, mutta ajattelin että onko yhtään samanlaista jo tehty, ehkä tuonnempana lisää..

    Tuo sinun mainitsema systeemihän tuntuu erittäin toimivalta ja järkevältä, siihen joutuu vaan sitten tekemään siihen kiskoon stopparin aikaisemmin että ovi pelaa järkevästi, kun sitä putkea on jatkettu. Tuolla systeemillä taitaa olla se muutossarjakin jota myydään valmiina.
     

Kerro tästä muillekin!