3 Speed OD

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Classic Chevy Club of Finland ry', aloittaja Spitfire, 10.6.2011.

  1. Spitfire

    Spitfire Gearhead

    Onko nuita 3 vaihteisia manuaaleja OD:lla Suomessa paljonkin? Millainen tollasen lootan kestävyys on, siis tuon OD puolen. Oliko tollasia vaihteistoja tarjolla myöhemminin ja käykö sellanen suoraan 235 jatkeeksi?

    Vois harkita ostoakin jos jollain ylimääräisiä löytyy.....
     
  2. Wesku

    Wesku Gearhead

    Mulla oli kutoskoneisen '63 Chevy Bel Airin OD-loota, joka oli hajoitettu 400 sbc:n perässä kuminpoltolla. Oli kuitenkin kestänyt vuosia kyseisen myllyn perässä ennen minua edeltävän omistajan urheiluita. Vaihdoin tuon tilalle automaatin. Luulen, et loota on vieläkin tallessa ja siinä pitäisi olla nuo OD-osat tallella ja melko varmasti ehjätkin. Mut jutustellaan töissä lisää naamatusten :)
     
  3. savoa

    savoa Gearhead

    loota

    mulla hajonnu muutama loota kun oon vedättäny liian alhasessa nopeudessa (kaupungissa) on vielä osat tallella.. nykisessä lootassa od ei suostu toimimaan vaikka solenoidi toimii ja pakki lukittuu mutta ei eteenpäin ajaessa vaihteet lukitu jos korjaus vinkejä ois jollain tiijossa...???
     
  4. Chevy59

    Chevy59 3rd gear

    Mulla on -61 Brookwoodissa 235:n jatkona,vapaakytkimen ansiosta oikein mukava laatikko käyttää.Hyvä varsinkin 235:n perään johon ei saa uudempia TH laatikoita laitettua.Tai saa jos rakentaa adapterin.
    Planeettavaihde kestää kyllä kun muistaa huolehtia riittävästä öljyn määrästä.
     

Kerro tästä muillekin!