305 parantaminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja kape, 27.8.2004.

  1. kape

    kape 3rd gear

    kone kiinni stw chevyssä , kaasari,imusarja, jakaja vaihdettu, mallia edelbrock. se on sellainen rullanostajilla oleva malli. entinen ruisku. tarkoitus olisi laittaa sellainen 4x4 nokka tai joku towing nokka joka antais alavääntöä, onko kukaan koittanut.
    perus th700 ja perä ruuvi. ja perus kaupunki ajoa. Käyttöpeli sen varsinaisessa merkityksessä.
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kun ei osista muuta kerrota, niin sanotaan, että jos muut imupuolen kamat on jonkinlaista HiPo tavaraa, nokkaa ei kannata vaihtaa rekkaveturin vastaavaan, koska ne ei välttämäti toimi yhdessä.

    Kone ei toimi, jos muut osat pyrkii nostamaan huipputehon kierrosaluetta, mutta nokka koittaa laskea sitä alemmas? Jos taas nokka kuuluu esimerkiksi just ton imusarjan kanssa myytävään pakettiin, asia on toinen ja kokonaisuus luultavasti toimiikin.

    Paras keino saada lisävääntöä isoon koriin olisi vaihtaa 350, sillä ei se viislitraneen ainakaan mun Caprice Sedanissa ole tarpeeksi iso, perusvääntö ei piisaa, ja kulutuksessakaan ei kuulemma olisi käytännössä eroa. Normaaliajossa vakio 305 menee kyllä ihan mainiosti.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    nuo towing nokat on tarkoitettu ns.peruskoneeseen.
     
  4. Supreme76

    Supreme76 1st gear

Kerro tästä muillekin!