Jotain muutakin on vialla, ei egr saa touhuta tyhjäkäynnillä mitään. Luulee, et kaasuttelet. TPS, MAP, tai mapin letku, ehkä ilmavuoto. E: Toshan siis jotain löytykin...
Kauanhan tää toimikin. Nyt aamulla pääsin 3 km. Jo meinas hyytyä. Tosin taidan päästä kuitenkin töihin
Onpa jännä tuo. Akun kengän jos irrotta joka kerta ku ajaa töihin/kotiin. Toimii hienosti. Jopa sen 30 kilsaa menee. mut jos esim ajan töihin eikä ota akun kenkää irti. Seuraava reissu. Alkaa keskivaiheella hyytymään ja pätkimään. Hana pohjassa toimii. Akun kenkä irti hetkeks ni toimii... ajatuksia?
Toimiiko se ses valo lainkaan? Muistaakseni jos polttimo on sökö niin tietsikka ei säädä esim sytkää lainkaan eikä lambdaohjauskaan taida toimia.
Lamda ok? Jos tietsikka nollaantuu ja vetää hetken open loopissa ja siksi pelaa irrotuksen jälkeen. Tai vaikka jää siihen jostain syystä ilman vikakoodia. Mulla oli sellanen lambda mikä ei vikakoodia antanut mutta jäi usein open looppiin. Toki tämä vaan lisäs kulutusta hiukan ei muuten perusajossa tuntunut.
Tuo lämbda ei vanhan näkönen. Pitäs tilata uus. Ku tuntu olevan kiinni. Ja induktio kuumennin hajos. Ni ei viitti särkeä ennen ku uusi tulee
Johan ilmesty taas lisää vikaa Auto seisonu Nyt siirsin talliin. Ja sammutin. Kohta meni virrat iteksiään päälle. Kokeilin käynnistää lähti käyntiin. Vika valo vilkku ihmeellisesti ei sammunu ku käänti avaimesta. Muutama kerran koitin aattelin et meen konehuoneesta sammuttamaan. Hyppäsin ulos. Sit Sammu iteksiään. No katoin äkkiä vilkaisulla johtoja. Ei hälyyttävää. Kokeilin käyntiin. Nyt tuli sit päivä ajo valot. Mitä Ei oo ennen ollu Eikä ne Sammu muutaku akun kenkä irti. onkohan purkki ihan sekasin? huomenna tilaan varmuudeksi virtalukon pohjan ja sen lambda anturin