318 v-8 ja 727 loova

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja seppä, 30.8.2009.

  1. seppä

    seppä 1st gear

    Olen laittamas tollaista yhdistelmää rodiin,tarvis tietoo missä mallissa
    ainaski ko kone on ollut ja missämallissa on ollu surkeimmat jarrut missä
    toi kone on ollut,eli mahd.pienihalk jarrurummut ilman tehostinta.
    KIITOS
     
  2. kinde

    kinde Gearhead

    Minun mielestä sinulla on väärä lähestymistapa asiaan. Eikös ne jarrut ole kuitenkin aika oleeellinen osa turvallisuutta varsinkin automaatilla.

    Puolestani saat ihan itse selvittää.

    Eikös jarrut saa vaihtaa kumminkin parempiin.??
     
  3. Barracuda-65

    Barracuda-65 3rd gear

    Ettet vaan olis EXälle tuota tekemässä :poff:
     
  4. seppä

    seppä 1st gear

    :mad: joo joo heebot ei ny o kartalla,mul o rodissa 10" tehostetut 2 piiri rumpujarrut,sen vuoksi kyselin et onko ollu jskin moparis samanmoiset tai heikommat jarrut kun on ollu tuo kone ja mahd toi laatikko,akh tarvii noita tietoja kun menen katsataan ja jos ei o ollu ni sit laitetaan levyä joka nurkkaan.mut jos ei ketään kiinnosta jeesaan ni sit tietää minkalaista jengii täälä pyörii. :wc:
     
  5. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Joopa juu,peace man... :D Kylhän kympit pitäs riittää, A-koppasissa on ollu ainakii... Dart, Valiant, Etc...
     
  6. Käkö

    Käkö Gearhead

    '68 Valianttia sai 230-heppasella 318:lla, pienimmillään ysituumasilla rumpujarruilla (tuotiin Suomeen kumminkin 10-tuumasilla).

    Ootkos seppa selvittänyt minkä vuoden 318 sul on? Meinaan vaan et kysyykö katsuri tehojen vai painon perään?

    Esim. vuoden '78 perus 318:ssa on huimat 140 heppaa joka taas tekee sen et luulis tehojen puolesta kelpaavan...
     
  7. seppä

    seppä 1st gear

    Joo,se on just toi kone jossa on nuo valtaisat 140 hp:ia,ne haluu tietää
    molemmat,mut orkkis kone oli painavampi ku tämä mun yhdistelmä,siinä
    oli 90 hp,joten luulisin et näillä tiedoilla,Kunhan saan kopiot jst kirjasta millä todistan nämä tiedot,ni ei pitäis tulla ongelmia.
    Tarkoitus o tehdä siitä sellainen auto jolla voi ajaa muuallekkin kuin essolle elvistelemään,ja ettei nokialaiset radio-ohjattavat ole joka kulmalla vääntämässä sorkkaraudalla kilpiä irti. :argue:
     
  8. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    Hienoa! :D
     
  9. Quest

    Quest Gearhead

    Mikäs tuallasen koneen koodi on, ja mitä eroja padassa 318 G-koodiin verrattuna? Kiitosh
     

Kerro tästä muillekin!