318 vauhtipyörä ongelma.ym.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja nimat-13, 6.4.2008.

  1. nimat-13

    nimat-13 Gearhead

    Ostin vp;n jonka piti olla 318 koneesta,vaan eipä käynyt;keskireikä pienempi,pulteista 5 osus kohilleen 6des ei.Eli onko vp 318 ?vai onko kone ollenkaan tuo 318 barracudan nokalla?Paperien mukaan uutena-68 ainakin 318 ollut.Missä ne numerot mistä tietäs?Ja siitä jäänyt automaattikin pitäs tutkia onko 904 vai 727?
     
  2. simeoni

    simeoni Double Gearhead

    koneen valunumeron viimeinen numero on tilavuus eli siellä se lukee startin vieressä..
     
  3. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Pulttijako viittais siihen, että vois olla kutosen vauhtipyörä. Kaseissa on yks pultti offsettina, kutosessas muistaakseni kaikki tasavälein. Toi keskihole voi olla vuosimallisiippuvainen myös, 904 lootien kanssa ainakin turbiinihubi oli pienempi '66 ja vanhemmissa. Lootan tunnnistaa öljyopohjan muodosta, 904:ssä on viis kulmaa, 727:ssa muuten sama, mutta öljytikun reiän alla on "laajentuma", koska öljytikku on suuremman koon takia ulompana kuin 904:ssä.
     

Kerro tästä muillekin!