34 kuitukoreja/muotteja löytyykö?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Anonymous, 9.3.2003.

  1. HerkkuJerkku

    HerkkuJerkku Gearhead

    Onko siis suomessa mahdollista tehdä kuitukorinen ford roadster?
    Kun oon katellu tällästä doosterin tekemää koria. Ei vaikuta pahan hintaselta ainkaan
    One Piece '32 Ford Roadster body incorporating seperate boot lid/dash £500
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tuohon hintaan saa made in Finland korinkin!!
     
  3. Forvolet

    Forvolet 1st gear

    Ja noin tuplat tuohon saat peltisen -32:n roadsterin kopan tai tuolla hinnalla saat A Fordin Roadsteruustuotantokopan. Sittenpä ei tarvisi miettiä muuta kuin, että onko kuu juustoa vai kuttaperkaa.
     
  4. Otto

    Otto Gearhead

    Jaaha.
    Ei, minulla ei ole kokemusta kuttaperkka autoista, eikä ole suunnitelmissakaan toistaiseksi. Nyt pysyn vielä tekemisissä näiden "patarauta autojen" kanssa.
    Ja ei, minulla ei ole "paukkuja" moiseen projektiin.
    Ja on mulla sellainenkin käsitys, että tämän sivuston tarkoitus on myöskin se että voi kysyä asioita joita ei tiedä. Korjatkaa toki jos olen väärässä.

    Ja se että joku on saanut leimattua malibu-alustaisen '34 koppaisen laitteen, niin sehän on vain hyvä. Tällä tuli siis osoitettua se että olin väärässä.
    I've made a mistake. That's it.

    Noi Forvolet'in mainitsemat peltiset uustuotanto kopat sen sijaan vetää puoleensa enemmän kuin kuituiset. Jos joskus moiseen projektiin alkaisin, niin ehkäpä juuri tuo peltikoppainen roadster...
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Joopa,joo.
    Onko herroilla rakentajilla käsitystäkään
    lasikuidun lujuudesta?
    Lasikuitu sattuu olemaan monin verroin ja monilta ominaisuuksiltaan peltiä lujempaa.
    Se on eri juttu, miten on jäykistäminen toteutettu.
     

Kerro tästä muillekin!