-35 Fordin madallus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja T5, 15.4.2018.

  1. T5

    T5 Gearhead

    Toivottavasti en nyt kysele ihan tyhmiä, mutta en vain googlen avulla saa kaikkia vastauksia.

    Taakse ilmeisesti tämmöinen madaltava lehtijousi on ihan hyvä vaihtoehto? Ja sen lisäksi ei vissiin taakse tarvitsisi muuta tehdä?

    Eteen taas paras vaihtoehto on ilmeisesti droppi akseli? Tuon lisäksi ilmeisesti tarvitsen steering armsit? Wishbonea ei vissiin tarvitse lähteä muokkaamaan, koska aion pitää orkkistekniikan autossa?
     
  2. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Onks se vielä orkkis mekaanisilla jarruilla, vai muutettu jo nestetoimisiks? Kokemusta ei ole, mut jos on vielä mekaaniset jarrut, niin niiden vipstaakien kanssa saattaa tulla jotain ongelmia droppi akselin asennuksen kanssa.
     
    T5 tykkää tästä.
  3. T5

    T5 Gearhead

    Joo, niinhän se näyttääkin olevan. Pitää sitten keskittyä paremman ajan kanssa tuohon madaltamiseen, koska jarrutkin pitää muuttaa.
     
  4. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    En nyt ihan satavarmaksi pysty sanoo, mut kyl mun mielest droppiakselia on laiteltu mekaanisten jarrujenkin kanssa. Jenkki foorumilla H.A.M.B.:issa varmasti olisi tästä aiheesta juttua. Rekisteröidy sinne ja käytä hakua..

    Ihan uteliaisuuttani, mikä korimalli teikäläisellä on...?
     
  5. T5

    T5 Gearhead

    Mitä vähän googlailin, niin kyllä ne orkkisjarrut kannattaa samalla päivittää, kun droppiakselin laittaa. Eli tyydyn nyt vain aluksi siis näihin.

    Tudor slantback. Vielä ei ole, mutta jossain päin Ameriikan ja Suomen välillä se on tulossa.
     
    Rotten tykkää tästä.
  6. Eteen drop akseli, heittämällä kiinni.
    Taakse droppi jousi, heittämällä kiinni ja toimii.

    Minä olen myynyt kaikki varastoni, mutta jos paat YV:tä niin annan vihjeitä ja ohjeistusta miten itse toimisin.

    Aulis
     
    Rotten tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!