360 "saastekansista"

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja sportfury59, 27.3.2004.

  1. sportfury59

    sportfury59 Gearhead

    mistä vuodesta asti näitä on tehty?
    miten toimii 318:ssa?
    minkä kokonen palotila?
    kannattaako pistää 318:seen?
    hyviä vinkkejä kiitos
     
  2. härski471vip67

    härski471vip67 1st gear

    Mikä on saastekansi? Miten se eroaa ei saaste kannesta?
     
  3. NewPort-67

    NewPort-67 1st gear

    Mä tein aikanaan toisin päin eli mul oli 360 saaste aikakauden pannu -76 ja siihen vaihdettiin 318 kannet -68 myllystä.

    Kulku parani todella paljon !!!
    Eli en suosittele tekemään toisin päin !
     
  4. duster73

    duster73 Gearhead

    Kyllähän ne auttaa tos 318-koneessa,on isommat venat ja paremmat kanavat.niitä vaan kannattaa höylätä jonkun verran.ja toi että kulku parani 318-kansilla,johtuu varmasti siitä,että puristussuhde noussu merkittävästi.360-koneessa kun on tuo 8,4 puristus,mikä on kaikkea muuta ku suorituskykyä nostava...ja oon kuullu et kaikis ei o ees sitä,vaik tehas ilmottaa.kai ne on ne jenkkitoleranssit,en tiiä.mulla on tuossa paperi,missä on testattu 318-koneeseen noita 360-kansia.eli konees .450"/.455" nostolla oleva nokka,asteita 268/272.perus peltsarit ja holleyn 750 vacuumi.puristukset 9,2. tehoa dynotettu 290hv/5750rpm.ja nuo nyky heppoja,et ei miusta mitenkään huonosti.mut mielipiteitähän on monia.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    7.9 oli omassa -78 360 koneessa puristukset... ois vaan pitäny laittaa ahdin kiinni... :smile: :smile:
     
  6. duster73

    duster73 Gearhead

    joo,noilla ei paljoa elvistellä...ja oon kuullu matalemmistakin puristuksista.mut helppo laittaa ahdin,kun vaa kestäis vielä...
     

Kerro tästä muillekin!