38-39 fordin kytkin poljin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja dart, 10.2.2009.

  1. dart

    dart Gearhead

    Olen parhaillaan muuttamassa 38 fordin mekaanisia jarruja nestetoimisiksi ja ostin siihen tarkoitukseen 7" tehostimen ja pääsylinterin missä on ko. runkoon sopiva kiinnitysrauta, mutta siinä ei ole paikkaa kytkinpolkimelle mikä on alunalkaen yhdessä paketissa jarrupolkimen kanssa. Minkälaisia ratkaisuja kukakin on tuon kytkimen kanssa tehnyt vastaavanlaisissa muutoksissa? itse ajattelin joko muuttaa kytkimen nestetoimiseksi tai sitten tehdä sille oma kiinnike hieman jarrupolkimen etupuolelle. jos vaikka jollain olisi havainnollistava kuva aiheesta, niin se olisi kiva nähdä.
     
  2. dirty

    dirty 1st gear

    39 ---> poljinpaketti on vaihtokelpoinen suoraan ´38 runkoon ja siinä on kiinnike Fordin vastaavan ikäiselle 1-piiri sylinterille. jako on helposti muunnettavissa esim. 67-68 Mussen 2-piiriselle. Jos ei moista poljinpakettia löydy niin ottaa mallia ja muuttaa ´38 jarrupolkimen ja tekee sylkälle kiinnikkeen. Jos moinen tehostin pitää saada sopimaan niin kenties bracketti kauemmas ja pidempi käyttötanko ???
     

Kerro tästä muillekin!