3gen Camaro punaisia takavaloja

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Fargo, 26.4.2010.

  1. Fargo

    Fargo Gearhead

    Onko kellään tietoa saako ja jos niin mistä kokopunaisia takavaloja Camaroon vuosilta 82-91? Olen mielestäni pari autoa nähnyt missä oli kokopunaiset valot muttei tunnu mistään löytyvän. Perkele kun nuo keltaiset vilkut ei oikein ole mieleen....
     
  2. ZYN-5

    ZYN-5 Gearhead

    Itse tein niin että ostin minimanista (tai tokmanni) punaista spray maalia joka oli tarkoitettu valoihin ja vetelin sitä takavalojen sisäpuolelle ja ulkopuolelle (keltaiselle osuudelle sekä valkoiselle) ja aikas hyvä tuli. Edelleen on hiukan kellertävät mutta ei todellakaan niin räikeät. Vedin myöhemmin lakat pintaan hileiden kera.

    Varmasti toimii myös jos lakkaan sekoitat punaista...
     
  3. kassinen

    kassinen 1st gear

  4. kassinen

    kassinen 1st gear

    siis hetkinen olet stadin alueelta? mulla on joku 10 pulloo punasta jos haluut suihkia yhet takavalo paa yvtä
     

Kerro tästä muillekin!