4.3 v6 mäntä kallellaan

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja dalton, 30.11.2014.

  1. dalton

    dalton Gearhead

    Mistä mahtas johtua? Mäntä kenottaa tapin suuntaisesti n.0.10mm kallellaan.

    Kangethan näissä heittää männän sivuun ja ne oikeinpäin. Eikä vääntyny.

    Mäntinä corveten takoset ja kangen kolo saman levyinen ja samassa kohdassa kuin orkkis. Akseli ja veivit paria ja lohko pari vuotta uudempi -92.
     
  2. SauliK

    SauliK Gearhead

    ai lohkon pituus suuntaisesti vai sivuttain?

    entä muut 5 mäntää?

    voisko männän laessa/lohkon tasossa olla koneistusvirheitä tai jotain että mittaus heittää hieman.

    tapin varassa sivuttain keikkaaminen on sitten kai ihan sylinteri/mäntä välyksestä ja männän helmojen korkeudesta kiinni
     
  3. dalton

    dalton Gearhead

    Lohkon pituussuunnassa. Ei ole kun yks muki reiässä, pitää laitella loputkin ja tarkistella vielä.

    Kanki liikkuu hyvin päittäin niinkuin pitääkin. Tuli vaan mieleen kun kangen kaulat ei ole keskellä pyttyä näissä ja keskitetty kangella, niin kuuluuko pikku kaltevuudet asiaan.
     

Kerro tästä muillekin!