4,3 Vortec, budjettipiristys?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja umpio, 24.10.2013.

  1. umpio

    umpio 3rd gear

    Kun tuo -96 S10 näyttää jäävän itselle, niin on alkanut pyöriä kaikenlaista autoa "parantavaa" suunnitelmaa mielessä. Tuosta koneestahan tehdas lupaa (muistaakseni) 193 hummaa, jonka sinäänsä pitäisi tuonkokoiseen autoon riittää. Oma "ongelmani" on se, että mielestäni normi maantieajossa tuo kone on vähän hengetön, ts. sitä pitää kepittää/kierrättää, jos pitää vähän rivakammin liikkua. Olisiko tuon moottorin suhteen mitään suht edullisesti tehtävissä, jotta saisi ajettavuutta vähän lisää? Esim. kun ohituskaista alkaa, niin jos meinaa vähän rivakammin ohittaa, niin pitää suosiolla vaihtaa neloselle ja polkaista kunnolla, jotta nopea(hko) ohitus onnistuu. Vääntö tuohon tapaukseen kait enemmän auttaisi kuin hevoset? "Pulttaa Vortech" -vastaukset eivät auta, koska noin paljon rahaa en ainakaan vielä ole valmis autoon sijoittamaan. Vielä ollaan ihan ideointiasteella, mutta... :odroll:
     
  2. Joe Hunt

    Joe Hunt Double Gearhead

    Keskipakoahdin pahkaan kiinni,ostat käytettynä settinä.
    Tietty niitä vaparisuotimia ,-pakareita voi laitella mut siinä vakiossa koneessa ei muutu kuin ääni,ahdetussa vois olla hyötyykin.
     
  3. Razorass

    Razorass 1st gear

    Eipä tuohon lisävoimaa taida löytyä ilman koneen avaamista tai ahtamista.

    Asenna keskipakoahdin, kaikki muu on kokolailla rahanhukkaa ja pelkkää möykän lisäämistä.
     

Kerro tästä muillekin!