4,3TBI:n viritys

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja 63impala, 23.1.2003.

  1. 63impala

    63impala 1st gear

    Mun Gemssu S15 on varustettu ko. moottorilla ja koneessa on lasketut ja putsatut kannet, edelbrockin rullakeppi, TBI spacer ja hihnapyöräsarja. Kone on tosi pirteä, ainakin 8-moottorisiin sisaruksiinsa verrattuna. Ongelmana on tyhjäkäyntiseokset. Kun imusarjan alipaine on laskenut nokan myötä, MAP luulee koneessa olevan enempi kierroksia, kuin siellä onkaan. Miten sitä voisi "huijata", vai onko lastuttaminen ainoa konsti. Mielessä kävi jo säätövastuksen asentaminen mapin ja ECM:n väliin, jolloin ESCM erehtyisi alipaineesta. Mutta kun se perhana oppii uudet säädöt nopeemmin kuin mä ehin niitä tekeen. Ehotuksia??
     

Kerro tästä muillekin!